کد خبر: ۷۵۹۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

امام جمعه آذربایجان شرقی: آفرین بر سپاهیان عزیز که قلب دشمن را مورد حمله قرار دادند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به حمله شب گذشته سپاه پاسداران به مقر جاسوسی موساد در اربیل عراق، گفت: آفرین بر سپاهیان عزیز که دیشب، قلب دشمن و مرکز جاسوسی موساد را در اربیل عراق در پاسخ به شهادت دو رزمنده ایرانی مورد حمله قرار دادند. درود بر غیرت و شجاعتتان.
امام جمعه آذربایجان شرقی: آفرین بر سپاهیان عزیز که قلب دشمن را مورد حمله قرار دادند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه، ۲۲ اسفندماه، در مراسم گرامیداشت شهید باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر که در محل سالن همایش مصلی اعظم تبریز برگزار شد، اظهار کرد: هر جا که نام آذربایجان و اسطوره‌های این دیار هم‌چون ستارخان، باقرخان، شهید خیابانی و شهدای محراب مطرح است، نام شهید باکری به آن‌ها گره خورده است. آذربایجان با نام شهدایی چون باکری به خوبی شناخته می‌شود.

وی با اشاره به ساخت فیلم موقعیت مهدی پیرامون زندگی شهید باکری، افزود: از تمامی عواملی که فیلم موقعیت مهدی را در ارتباط با گوشه‌ای از زندگینامه شهید مهدی باکری تهیه کردند و خون دل خوردند تا این فیلم باکیفیت در معرض دید مردم قرار بگیرد، قدردانی می‌کنم. بنده، پشت صحنه این فیلم را در فخرآباد و تبریز مشاهده کردم، انصافا زحمت زیادی برای آن کشیده شده است. درود بر این عزیزان که این افتخار را به هنرمندان آذربایجانی نصیب کردند.

وی با تاکید بر این‌که مردم آذربایجان هیچگاه شهید باکری را فراموش نمی‌کنند، ادامه داد: فردا روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان است، جوانان عزیز امروز باید شهید باکری را الگوی خود قرار بدهند و در راه معرفی شهید باکری و شهدای گرانقدر دفاع مقدس به جامعه، تلاش فراوانی انجام دهند.

آل هاشم با بیان این‌که یکی از ویژگی‌های شهید باکری، عشق به امام (ره) بود، گفت: شهید باکری، فرامین امام (ره) را همانند آیه قرآنی می‌دانست و به آن‌ها عشق می‌ورزید. امروز این عشق به رهبر معظم انقلاب را در جوانان ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم که دنباله روی ولی فقیه زمان هستند و از این مسیر باکی ندارند.

وی با اشاره به شهدای حرم، خاطرنشان کرد: امروز جوانان به ندای رهبر معظم انقلاب گوش دادند و برای دفاع از اسلام به مناطق مختلف عازم می‌شوند و هیچ باکی ندارند. امروز رزمندگانی را می‌بینیم که حاضر هستند شبانه روز فداکاری کنند اما رهبرمان کوچکترین ناراحتی نداشته باشد.

وی تاکید کرد: راه ادامه مسیر شهید باکری‌ها، بنا بر گفته‌ی مقام معظم رهبری، استمرار است. چرا که استمرار یک حرکت، کلید پیروزی آن است و بدون استمرار، آن حرکت عقیم مانده و باطل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نهضت‌ها و انقلاب‌های بسیاری در سراسر دنیا اتفاق افتاده‌اند که در ابتدا انقلاب خود را خوب شروع کرده‌اند اما در نهایت به شکست منجر شده‌اند زیرا پیروان و سردمداران آن‌ها به دلیل خستگی، ناامیدی و اختلافات داخلی از ادامه مسیر منصرف شده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که لازم است که به دنبال اهداف انقلاب اسلامی باشیم و آن‌ها را استمرار بخشیم، افزود: اهداف انقلاب شامل پیشرفت، عدالت اجتماعی، اقتدار، تشکیل جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است که امیدواریم این تمدن با ظهور حضرت حجت (عج) تحقق یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین