کد خبر: ۷۶۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۴

اشتباه جالب روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: «زنگ مقاومت در مدارس شهرستان آمل نواخته شد».

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، در این خبر تاکید شده است همزمان با روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، زنگ مقاومت و پایداری در بیش از 300 واحد آموزشی شهرستان آمل نواخته شد. 

شایان ذکر است سوم خردادماه سال 87 جمعه بوده و در نتیجه در این روز دانش‌آموزی در مدارس سراسر کشور حضور نداشته‌است.

 گفتنی است امتحانات دانش آموزان مازندرانی از اول خردادماه امسال آغاز شده و مشخص است که در ایام امتحانات دانش آموزان فقط برای شرکت در امتحان به مدرسه آمده و بعد از امتحان نیز راهی خانه ها خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۶
0
0
با سلام . در ابتداي خبر فوق تاريخ يكشنبه 5 خرداد ذكر شده ضمن اينكه هيچ اشاره اي به برگزاري مراسم در روز سوم خرداد نشده . چگونه برداشت كرديد كه مراسم در روز جمعه سوم خرداد برگزار شده . من در جريان مراسم بودم . مراسم روز بعد . ساعت 10 صبح و بعد از امتحانات انجام گرفته .هر چند همه دانش آموزان نبودند اما با همان دانش آموزان خوبي كه شركت كردند مراسم انجام گرفت .
چرا بيجهت جنجال راه مي اندازيد. چه فايده اي دارد .
البته يك فايده دارد آن هم اين است كه همه كنجكاوانه اين خبر را ميخوانند و متوجه مي شوند كه آموزش و پرورش مازندران نيز براي اين روز بزرگ حرمت گذاشته و مراسم خاصي برگزار كرده .
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۶
0
0
مديريت محترم سايت آفتاب نيوز
سلام عليكم
احتراما در پاسخ به درج مطلبي تحت عنوان " اشتباه جالب روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران " به آگاهي مي رساند :
به منظور پاسداشت سوم خرداد سالروز آزادي غرور آفرين خرمشهر و در راستاي نشر ارزش هاي دفاع مقدس و پيوند نسل نوجوانان و جوانان با آرمان هاي انقلاب اسلامي مراسم باشكوهي با عنوان زنگ مقاومت با حضور رييس سازمان آموزش و پرورش استان و جمعي از مسئولين شهرستان آمل ساعت 10 صبح روز شنبه 4 خرداد در مدارس اين شهر و به صورت نمادين در مدرسه ابتدايي روستاي پاشا كلاي شهرستان آمل برگزار شد .
ضمنا به اطلاع مي رساند : با هدف مشاركت دانش آموزان ، اين مراسم بعد از پايان امتحان درس روز مزبور برگزار گرديد .
همچنين آيين نواخته شدن زنگ مقاومت از طريق صدا و سيماي مركز مازندران شبكه طبرستان پخش شده و انعكاس بسيار خوبي نيز داشته است .
انتظار مي رود جوابيه اين سازمان در اسرع وقت و برابر قانون خبرگزاري ها به منظور تنوير افكار عمومي از طريق رسانه منعكس گردد .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین