کد خبر: ۷۶۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۴
توسط دانشجویان معترض به دولت نهم در شیراز صورت گرفت:

تشنج در جلسه سخنرانی شاگرد آیت‌ا.. مصباح یزدی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه سخنرانی قاسم روانبخش مدیرمسئول نشریه پرتو سخن به میزبانی جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه شیراز تبدیل به جلسه انتقاد دانشجویان از عملکرد دولت نهم شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب در این جلسه که دیروز (دوشنبه) در تالار خوارزمی دانشگاه شیراز برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین  قاسم روانبخش از شاگردان آیت الله مصباح یزدی  برای پاسخ گویی به سوالات دانشجویان دعوت شده بود.
قاسم روانبخش روحانی تند رو و مدیر مسوول نشریه افراطی پرتوسخن از نزدیکان آیت الله مصباح یزدی و محمود احمدی نژاد می‌باشد ولی اکثریت حاضرین در جلسه را منتقدان دولت نهم تشکیل می‌‌دادند.

از آغاز این جلسه با تشنج همراه بود و دانشجویانی که از عملکرد محمود احمدی‌نژاد عصبانی بودند بارها سخنرانی قاسم روانبخش را قطع کردند و شعارهایی چون: «نصرمن الله و فتح قریب وای بر این دولت مردم فریب»، سر دادند.

قاسم روانبخش در سخنان خود همواره سعی داشت تا مشکلات کشور را که دولت احمدی‌ن‍‍‍‍‍‍ژاد با آن مواجه شده است را به گردن دولت های قبلی بیندازد.

یکی از دانشجویان با انتقاد از عملکرد دولت احمدی‌ن‍‍‍‍‍ژاد گفت که با این اوضاع چه کسی جرأت می‌کند از محمود احمدی‌نژاد دفاع کند. 

یکی دیگر از دانشجویان درباره مافیای اقتصادی که دولت نهم مدعی وجود آن است و مشکلات کشور را ناشی از آن می‌داند پرسید که قاسم روانبخش جواب روشن و قاطع کننده‌ای نداد.

دانشجوی دیگری نیز با بیان اینکه برنج کیلویی ۵۰۰۰ تومان است و خط فقر تعداد زیادی از مردم را دربرگرفته بیان کرد که با اوضاع نابسامان دفاع کردن از دولت احمدی‌ن‍ژاد چه معنی دارد.

قاسم روانبخش در جهت تخریب دولت‌های قبلی بیان کرد که عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ دولت خاتمی ۶ زن داشته که با واکنش دانشجویان حاضر در سالن مواجه شد و دانشجویان شعار زارعی زارعی سردادند . 

قاسم روانبخش با بیان ارقام نامعلوم سعی در فرافکنی تورم و مسکلات اقتصادی کشور داشت و همه چیز را متوجه دولت‌های قبلی می‌دانست که یکی از دانشجویان کارشناسی ارشد اقتصاد با ارائه ارقامی مستند در مورد تورم و مشکلات اقتصادی دولت نهم تورم در دولت‌های قبلی را مقایسه کرد و تورم در دولت قبلی را بسیار کمتر (۹ درصد) از دولت احمدی‌نژاد دانست که این دانشجو با تشویق های مکرر دانشجویان حاضر در سالن به سخنانش پایان داد.  


در طی جلسه عده‌ای از دانشجویان به خاطر در اختیار نداشتن تریبون از محل صندلی‌های خود فریاد می‌زدند و سوال می‌کردند که قاسم روانبخش اجازه صحبت کردن به دانشجویان منتقد را نداد که این باعث شد عده زیادی از دانشجویان شعارهایی علیه دولت سردهند و به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۵
0
0
حضرت آيت الله مصباح بايد بيش از اين دقت نمايند كه مانند برخي ديگر از بزرگان تساهل نسبت به منتسبين را روا ندارند و صريحا حساب خويش را از آنان جدا نمايند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین