کد خبر: ۷۶۱۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

اختلال در پمپ بنزین‌های هرمزگان / چه کسی پاسخگو است؟

این روز‌ها در بسیاری از جایگاه‌های سوخت در نقاط مختلف هرمزگان چندین نازل سوخت قطع است و مردم مجبورند چندین برابر زمان لازم را در پمپ بنزین‌ها معطل بمانند.
اختلال در پمپ بنزین‌های هرمزگان / چه کسی پاسخگو است؟
آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها به هر کدام از جایگاه‌های سوخت در سطح شهر بندرعباس سر می‌زنیم با غیر فعال بودن چندین نازل در هر جایگاه مواجه می‌شویم.

گاهی تعداد نازل‌های قطع شده بسیار بیشتر از نازل‌های فعال است و این وضعیت سبب صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت شده و افزایش شمار خودرو‌های مسافران نوروزی در سطح شهر نیز بر طول این صف‌ها نیز افزوده است.

جایگاه‌داران خرابی «قطعه سامانه هوشمند تلمبه‌ها» و عدم وجود قطعه به بهانه تحریم را دلیل قطعی این نازل‌ها عنوان می‌کنند.

این در حالی است که بسیاری از مردم اظهار می‌کنند که اگر کمبود قطعه و مشکل تحریم وجود دارد پس چرا این مشکل فقط شامل استان هرمزگان است و در استان‌های دیگر حتی استان‌های همجوار، شرایط به این صورت و روال نیست و پمپ بنزین‌ها با کمترین مشکلی در حال خدمت رسانی هستند؟

برخی شنیده‌ها حاکی است که فقط یک شرکت خصوصی معتمد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بصورت انحصاری تأمین قطعات مورد نیاز برای ارتباط نازل‌ها با سامانه سوخت کشور را تأمین می‌کند و عملکرد مطلوبی در رسیدگی به مشکلات جایگاه‌های سوخت را ندارد.

این عملکرد نامطلوب بصورت ملموس حتی برای مردم عادی که به جایگاه‌ها سر می‌زنند نیز قابل درک و مشاهده است.

جایگاه‌داران می‌گویند: متولی سامانه هوشمند و PT درجایگاه ها، شرکت ملی فرآورده‌های نفتی است و حتما باید شرکت پشتیبان مورد وثوق شرکت نفت، رفع عیب کند که جواب آن‌ها هم «قطعه نداریم» است و همچنین جایگاهدار حق هیچگونه دخالت درتعمیرات آن ندارد.

ضرورت دارد تا دستگاه‌های متولی و نظارتی نسبت به وضعیت جایگاه‌های سوخت در هرمزگان احساس مسؤولیت بیشتری کرده و در این زمینه ضمن بررسی مشکلات، دلایل واقعی بروز این مشکلات را برای مردم بیان کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین