کد خبر: ۷۶۳۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

بعید است ایران از گروهش در جام جهانی صعود کند

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: با توجه به شرایطی که تیم ملی دارد، فکر می‌کنم در گروه سختی هستیم و بعید است از گروه خود صعود کنیم.
بعید است ایران از گروهش در جام جهانی صعود کند
آفتاب‌‌نیوز :

قاسم دهنوی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: اگر قرار است در جام جهانی با شکل و شمایل دیدار برابر کره جنوبی ظاهر شویم، قطعا دچار مشکل خواهیم شد. گروه سختی داریم. انگلیس مدعی قهرمانی است و آمریکا نیز مدعی صعود از گروه است. اگر برنامه‌ریزی‌های درستی صورت گیرد و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی در نظر بگیرند، با توجه به انگیزه بالای بازیکنان می‌توانیم شرایط خوبی داشته‌باشیم.

وی افزود: نمی‌گویم می‌توانیم همانند دوره قبل ظاهر شویم، اما می‌توانیم جام جهانی را با آبرو به اتمام برسانیم. یعنی بازی‌های زیبا هر چند با نتایج ضعیف انجام دهیم. البته این‌ها بستگی به شرایطی دارد که برای تیم ملی تا آغاز مسابقات مهیا می‌شود.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص پیش‌بینی‌اش از صعود ایران به مرحله دوم جام جهانی گفت: بعید می‌دانم بتوانیم از گروه صعود کنیم. اگر بستر خوبی برای تیم ملی فراهم شود فقط می‌توانیم در جام جهانی آبروداری کنیم. شاید هم در نهایت با یک سری اتفاقات، حضور ما همراه با صعود هم باشد، اما واقعیت این است که بازی‌های اخیر تیم ملی در شأن و جایگاه ایران نبوده است.

دهنوی در خصوص ادامه همکاری ایران با اسکوچیچ خاطرنشان کرد: صد درصد باید با اسکوچیچ تا جام جهانی ادامه دهیم. اگر اسکوچیچ را آورده‌ایم باید پای او بایستیم. اگر می‌خواستند پس از کی‌روش برای تیم ملی سرمربی انتخاب کنند باید یک مربی در حد و اندازه کی‌روش انتخاب می‌کردند، اما تا الان با اسکوچیچ ادامه داده‌ایم و نمره قبولی هم گرفته است.

وی تاکید کرد: تیم ملی در دور مقدماتی جام جهانی با تیم‌های ضعیفی هم‌گروه شد و در دور مقدمانی محک جدی نخوردیم، اگر در گروه ژاپن حضور داشتیم، می‌توانستیم برای جام جهانی محک جدی‌تر بخوریم. امیدوارم با اسکوچیچ ادامه دهند، به این دلیل که حالا بازیکنان از او شناخت دارند. هر مربی دیگری هم که بخواهند به تیم ملی بیاورند هزینه دارد.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص وضعیت فدراسیون فوتبال تصریح کرد: وقتی پرسپولیس و استقلال از آسیا محروم می‌شوند و یا آن اتفاقات زشت در حاشیه دیدار ایران و لبنان در مشهد رقم می‌خورد، فدراسیون باید پاسخگو باشد. فدراسیونی که می‌خواهد پنج ستاره باشد نمی‌تواند با سرپرست اداره شود. باید یک نفر را در راس امور قرار دهند که اختیارات کافی داشته‌باشد. میرشاد ماجدی انسان زحمت‌کشی است و می‌تواند کارایی داشته باشد، اما اگر قرار است ایشان در راس باشد، باید او را به عنوان رییس فدراسیون انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین