کد خبر: ۷۶۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۱:۵۸
رئیس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد :

از امروز تا پایان تعلیلات 17 خرداد آماده باش پلیس تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  11 هزار نیرو در قالب انتظامی و راهنمایی و رانندگی وظیفه دارند تا مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را پوشش ترافیکی و انتظامی دهند. 

به گزارش آفتاب و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، «سردار رادان» ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در باره وضعیت انتظامی و ترافیکی مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهارداشت: «فرماندهی قرارگاه "روح الله" برعهده فرمانده انتظامی تهران بزرگ است. این قرارگاه از چند روز گذشته کار خود را آغاز کرده است».
 
وی گفت: «در این قرارگاه طرح‌های انتظامی و ترافیکی مربوط به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تهیه و تصویب شده است».
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه افزود: «مطابق سال گذشته در بحث پارکینگ‌های حرم مقرر شد که استان‌های مختلف در مسیر‌های خاص به پارکینگ‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده‌است هدایت شوند».
 
رییس پلیس پایتخت از حضور یازده‌هزار نیرو در قالب انتظامی و راهنمایی و رانندگی خبرداد و گفت: «این ماموران وظیفه دارند تا مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را پوشش ترافیکی و انتظامی دهند».
 
سردار رادان خاطرنشان کرد: «از این تعداد سه هزار نفر مامور راهنمایی و رانندگی هستند که مستقیماً عملیات ترافیکی در محدوده حرم را انجام می دهند».
 
همچنین ماموران پلیس راه وظیفه اسکورت از مبدا تا مقصد و بالعکس را برعهده دارند که از هر استانی مشخص شده‌است که به چه صورت عبور و مرور انجام شود تا تداخلی صورت نگیرد. 

رییس پلیس پایتخت از محدودیت های ترافیکی از شب 13 خرداد خبرداد و افزود: «‌از ساعت 12 شب به جز اتوبوس هایی که باید در پارکینگ های ده گانه خود قرار بگیرند کلیه معابر به سمت حرم محدودیت ترافیکی دارد و باید از معابر فرعی و کمکی که برای آنها در نظر گرفته شده است استفاده کنند».
 
رییس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: «همچنین برای برقراری امنیت نوزدهمین سالگرد ارتحال امام (ره)از دو بالگرد یکی به منظور پوشش مسائل انتظامی و دیگری مسائل ترافیکی استفاده خواهد شد».
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از حضور پلیس آگاهی در مراسم ارتحال امام خبرداد و افزود: «تیم های ویژه ایی مرکب از 600 نفر از ماموران پلیس آگاهی چه در داخل و خارج از حرم و پارکینگ های ده گانه مستقر هستند که از هرگونه وقوع سرقت و کیف قاپی در محدوده حرم و پارکینگهای اطراف جلوگیری می کنند».
 
این مقام بلند پایه انتظامی تهران بزرگ از حضور پرسنل آگاهی در مترو به منظور برقراری امنیت و جلوگیری از هرگونه سرقتی در مترو از زائران خبرداد.
 
سردار رادان گفت: «مجموعه محدوده حرم مطهر از جایی که پلیس مسوولیت دارد و در قالب قرارگاه روح الله به 9 قسمت تقسیم شده است که عملیات ترافیکی و انتظامی آن بر عهده یک فرمانده می‌باشد».
 
رییس پلیس پایتخت با اشاره به مسافرت خانواده ها در ایام تعطیلی گفت: «‌پلیس تهران همچون تعطیلات نوروز امنیت خانواده‌هایی که به سفر می‌روند را بر عهده گرفته‌است».
 
سردار رادان از آماده باش پلیس تهران از امروز تا پایان تعطیلات خبرداد و گفت: «‌در کنار گشت‌های محسوس، پلیس نامحسوس نیز در مراسم حضور خواهد داشت». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین