کد خبر: ۷۶۳۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
برخورد بدون اغماض با رانندگان متخلف

توقیف ۵۳ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در لرستان

رئیس پلیس‌راه انتظامی لرستان از توقیف ۵۳ دستگاه خودرو متخلف در سطح محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
توقیف ۵۳ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در لرستان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد زارعی، اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح‌های ترافیکی نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی استان با حضور و رصد تیم‌هایی از واحدهای گشت محسوس و نامحسوس تعداد ۵۳ دستگاه انواع خودرو که ۲ تخلف همزمان داشته‌اند توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

وی تصریح کرد: علاوه بر توقیف خودروهای حادثه‌ساز تعداد ۲۸۲ دستگاه خودرو نیز به علت سایر تخلفات اعم از خواب‌آلودگی و غیره به‌صورت ساعتی و به‌منظور پیشگیری از حوادث تلخ تصادفات توسط همکاران پرتلاش مجموعه پلیس‌راه استان توقیف و تذکرات لازم داده شده است.

رئیس پلیس‌راه لرستان خاطرنشان کرد: به کلیه عوامل پلیس‌راه سطح استان ابلاغ شده است که با رانندگانی که حرکات مخاطره‌آمیز و یا ۲ تخلف همزمان دارند برخورد قاطع و بدون اغماض داشته باشند.

زارعی اضافه کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت مقررات و اصول ایمنی از عجله و شتاب‌زدگی حین رانندگی جدا خودداری کرده و راکبین موتورسیکلت‌های سطح جاده‌های روستایی و فرعی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش پرسنل خدمتگزار پلیس‌راه این است که مردم سفری ایمن و به‌دوراز خطری داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد حوادث تأسف‌بار نباشیم، بیان کرد: تمهیدات لازم به‌منظور روانسازی ترافیک در روز طبیعت با حضور صددرصدی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود را بکار گرفته‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین