کد خبر: ۷۶۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۲
سیدحسن خمینی در دیداردست‌اندركاران وزارت جهاد كشاورزی:

اگر مشکلات مردم را برطرف کنیم می توانیم جامعه مطلوبی داشته باشیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی گفت: «اگر تلاش كنیم كه فقر، تبعیض، ناداری و مشكلات را از پیش پای مردم برداریم آن‌وقت می‌توانیم مدعی باشیم كه جامعه مطلوبی داریم و در مسیر آرمان‌های امام گام برمی‌داریم».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، فرزند یادگار امام كه در دیدار جمعی از مدیران و دست‌اندركاران وزارت جهاد كشاورزی در حسینیه جماران سخن می‌گفت، این وزارتخانه را مجموعه‌ای با ارزش و با اهمیت خواند و اظهار داشت:« یكی از آرمان‌ها و آرزوهای گروه‌های انقلابی كه خواسته مهم امام نیز بود سازندگی و بهروزی اقتصادی مردم است».

وی گفت:« انقلاب اسلامی وقتی توانست یك نظام را ساقط كند و یك حكومت را تشكیل دهد باید همت خود را معطوف می‌داشت تا مشكلات جامعه و فقر ناشی از برنامه‌های غلط نظام شاهنشاهی را مرتفع كند».

فرزند یادگار امام افزود:« تدبیر امام در تشكیل مجموعه جهاد و دمیدن روح تعهد و اندیشه خدمتگذاری به آن، امید بسیار زیادی را در دلها و در روح و جان مردم پدید آورد».

سید حسن خمینی با قرائت آیه شریفه‌ای از قرآن اظهار داشت: «مومنان باید اول نماز را برپا دارند و در مرحله دوم زكات را به عنوان عنصری اقتصادی و مولفه‌ای ضروری رفع مشكلات مردم بپردازند».

وی با بیان اینكه كارهای بزرگی در طول سال‌های انقلاب در مجموعه جهاد سازندگی صورت گرفته است، خاطرنشان ساخت:« باید یاد كنیم از حماسه‌های بزرگ دوران دفاع مقدس كه اعضای جهاد سازندگی در آن زمان به منصه ظهور رسانند. یاد و خاطره حماسه‌های بزرگی كه سنگرسازان بی‌سنگر در ایام دفاع مقدس آفریدند باید سال‌ها و قرن‌ها در ذهن مردم ما و در تاریخ كشور ما بماند».

وی افزود:« امروز امیدها و انتظارات بیشتری از جهاد كشاورزی می‌رود. بی‌شك انتظار امام از ما این است كه جامعه را سالمتر و بهتر بسازیم. دوره امام، دوره جنگ و دوره پس از امام فقط و فقط برای این هدف مهم گام برداشته شده و امروز هم باید برای آن تلاش شود».

فرزند یادگار امام با اظهار امیدواری مبنی بر اینكه وصیت امام در جامعه به منصه ظهور برسد، خاطرنشان ساخت:« اگر تلاش كنیم كه فقر، تبعیض، ناداری و مشكلات را از پیش پای مردم برداریم آن‌وقت می‌توانیم مدعی باشیم كه جامعه مطلوبی داریم و در مسیر آرمان‌های امام گام برمی‌داریم».

سید حسن خمینی در پایان ضمن تشكر از حضور كاركنان وزارتخانه‌های نفت و جهاد كشاورزی خطاب به آنان اظهار داشت: «یقینا دلها به هم گره خورده و دستان بر هم فشرده شما می‌تواند بر همت والایتان بیافزاید و در رسیدن به آرمان‌های امام و ا نقلاب یاری كند».

گفتنی است، پیش از سخنان یادگار امام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی در سخنانی با تبیین شخصیت و اندیشه امام راحل بر ادامه راه ایشان و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاكید كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین