کد خبر: ۷۶۳۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
انگیزه‌های شخصی محتمل‌ترین گزینه

رد شائبه قومی و مذهبی در قتل دو طلبه گنبدی

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به بررسی‌های همه‌جانبه پلیسی و اطلاعاتی در پرونده قتل دو شهروند گنبدی، گفت: هرگونه شائبه قومی و مذهبی در این ماجرا رد شده است.
رد شائبه قومی و مذهبی در قتل دو طلبه گنبدی
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی دهرویه با اشاره به وقوع دو فقره قتل به‌صورت همزمان در شامگاه روز شنبه(۱۳ فروردین) در محله چای‌بوئین شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: این قتل‌ها توسط یک اسلحه کمری و با شلیک از این اسلحه توسط یک فرد رخ داده است و وقوع قتل از نظر دستگاه‌های مسئول محرز و تائید شده است.

وی با بیان این‌که تمامی دستگاه‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی به صورت منسجم پرونده قتل این دو طلبه اهل سنت را با تلاش جدی و با نگاهی فنی و دقیق پیگیری می‌کنند، افزود: تاکنون یک فرد مظنون به قتل مذکور دستگیر شده و پس از تفهیم اتهام فعلا در بازداشت و در حال بازجویی توسط مراجع ذی‌ربط است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر این‌که همواره دشمنان در چنین مواقعی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف‌انگیزی میان مردم عزیز ما هستند، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان گنبدکاووس بدون تردید با هوشیاری کامل متوجه شیطنت معاندین و برخی افراد سودجو هستند و با توجه به تحقیقات صورت گرفته شائبه‌های مذکور رد شده است.

دهرویه انگیزه‌های شخصی را محتمل‌ترین گزینه در قتل این دو طلبه گنبدی دانست و ادامه داد: ظهر امروز و پس از پایان یافتن اقدامات لازم از جمله کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی، اجساد جهت تشییع در اختیار خانواده آنان قرار گرفت تا تشییع و تدفین توسط آنها صورت بپذیرد.

وی با بیان این‌که همه تلاش‌ها برای تعیین انگیزه دقیق قاتلین در دست بررسی است، تصریح کرد: پس از اعلام نهایی مراجع مسئول و کارشناسان موضوع، مراتب به استحضار مردم عزیز و رسانه‌ها خواهد رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از طرح موضوع در جلسه شورای تامین این شهرستان خبر داد و گفت: در این جلسه بر برخورد جدی و قاطع با قاتل این پرونده تاکید شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین