کد خبر: ۷۶۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۴
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

انتقادات شدیدتر، در صورت بی‌توجهی مسئولان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام سید یحیی جعفری که ماه گذشته در خطبه های نماز جمعه گفته بود اگر مسئولان کارشان را بلد بودن وضعیت اینگونه نمی شد خطاب به مسئولان گفت: «مـأموران ناظر شما كجایند تا با متخلفان برخورد كنند».

به گزارش خبرنگار آفتاب از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان بار دیگر در سخنانی از وضعیت گرانی ها و فشار بر زندگی مردم گلایه کرد و با تأكید بر اینكه مسئولان باید بیشتر به مسئله گرانی توجه كنند گفت: «در صورت بی‌توجهی مسئولان انتقادات شدیدتری را مطرح خواهم كرد».
 
حجت الاسلام سید یحیی جعفری که قبلا نیز در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان از وضعیت فعلی اقتصادی مردم انتقاد کرده بود در سخنانی با تأكید بر اینكه مسئولان باید نسبت به مسئله گرانی حساس‌تر باشند گفت: «مسئولان اعلام كرده‌اند كه هیچ‌گونه كسری در كالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد، اما با این وجود می‌بینیم كه عده‌ای سودجو جوّ سوء روانی ایجاد می‌كنند».

وی که ماه گذشته در خطبه های نماز جمعه گفته بود اگر مسئولان کارشان را بلد بودن وضعیت اینگونه نمی شد، خطاب به مسئولان با طرح این سؤال كه مـأموران ناظر شما كجایند تا با متخلفان برخورد كنند گفت: «گرانفروشان باید با اشد مجازات عقوبت شوند».

 نماینده ولی فقیه در استان كرمان با بیان اینكه ما با هیچ كس تعارف نداریم و مسئولان باید بیشتر روی این مسائل كار كنند افزود: «امیدوارم مسئولان بلندپایه استان و مدیران نهادهای ذیربط از فردا كار خود را در این زمینه شروع كنند و نتیجه را نیز به من اعلام كنند والّا در هفته‌های بعد به‌صورتی شدیدتر راجع به این مسئله صحبت خواهم كرد».

 امام جمعه كرمان در خطبه دوم نماز جمعه امروز نیز ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوی الهی گفت: «معنای تقوی این است كه همه ما و به‌خصوص اصناف و بازاریان انصاف را رعایت كنیم و از جوسازی بپرهیزیم».
 
حجت الاسلام والمسلمین جعفری تصریح كرد: «اگر كسبه و كسانی كه نیازهای مردم را مرتفع می‌كنند رضای خدا را در نظر بگیرند و فروششان بر اساس قیمت عادلانه باشد قطعاً مال و ثروتشان بركت خواهد كرد و در جامعه نیز سر و صدا نخواهد شد».

 وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سالگرد ارتحال حضرت آیت الله فاضل لنكرانی اشاره كرد و ضمن بیان برخی از فضائل و خصوصیات اخلاقی این مرجع تقلید شیعه گفت: «ایشان طرفدار جدی انقلاب و حامی خط امام (ره) و از مدرسان درجه یك حوزه علمیه قم بودند». 

نماینده ولی فقیه در استان كرمان افزود: «اگر یك روحانی امروز و پس از قریب به 30 سال از گذشت انقلاب اسلامی حقیقت انقلاب را درك نكرده باشد باید او را طرد كرد. روحانی واقعی كسی است كه درس خوانده باشد و طرفدار جدی انقلاب و مسئولان بلندپایه كشور نیز باشد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین