کد خبر: ۷۶۴۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

منصور هادی کجاست؟

برخی روزنامه‌نگاران و چهره‌های حقوقی پس از آنکه عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن اعلام کرد تمامی اختیارات خود را به شورای رهبری ریاست جمهوری منتقل خواهد کرد، درباره سرنوشت او پس از این تصمیم سوالاتی را مطرح کردند.
منصور هادی کجاست؟
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه عربی۲۱، برخی کاربران توییتر نوشتند، هادی چند روزی است که ناپدید شده و تماس‌ها با او قطع شده است و این احتمال وجود دارد که ریاض او را بازداشت کرده باشد.

توکل کرمان، فعال حقوق بشر یمنی و برنده جایزه صلح نوبل اظهار کرد: هیچ کسی نمی‌تواند با هادی و یا یکی از اعضای خانواده‌اش تماس بگیرد و ما نمی‌دانیم او در حال حاضر در چه شرایطی به سر می‌برد.

انیس منصور، روزنامه‌نگار و نویسنده نیز اظهار کرد که یک منبع نزدیک به هادی از او درخواست کرده به آمریکا و انگلیس تاکید کند باید برای مشخص شدن سرنوشت او مداخله کنند.

رئیس جمهور مستعفی یمن که از چند سال قبل ساکن ریاض است، روز پنج‌شنبه اعلام کرد که قدرت را به یک شورای رهبری جدید متشکل از هشت عضو از نمایندگان شمال و جنوب یمن واگذار خواهد کرد.

طبق بیانیه هادی، شورای ریاستی اجرای ماموریت‌های مرحله انتقالی را به پایان خواهد رساند و تمامی اختیارات علی محسن الاحمر، معاون منصور هادی برخوردار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین