کد خبر: ۷۶۴۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴

حقیقی: برخی حرف مفت می‌زنند/ مجیدی اعتراضشان برای خودشان است

دروازه‌بان نساجی بعد از مهار پنالتی بازیکن استقلال و صعود تیمش در جام حذفی در واکنش به اینکه می‌گویند او پنالتی گیر نیست، گفت که این صحبت‌ها حرف مفت است.
حقیقی: برخی حرف مفت می‌زنند/ مجیدی اعتراضشان برای خودشان است
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا حقیقی بعد از شکست استقلال در جام حذفی و حضور در مرحله نیمه نهایی گفت: اول از همه این برد را به همه تیم و هواداران نساجی تبریک می‌گویم. من انجام وظیفه کردم. این زحمت کل تیم بود. خدا را شکر می‌کنم بازی را بردیم. اول از همه به خودم و کل تیم می‌گویم که هنوز چیزی تمام نشده و امشب و فردا خوشحال هستیم ولی کم کم باید آماده بازی نیمه نهایی شویم که همراه با برد باشد و به فینال صعود کنیم.

او درباره حضور هواداران در این بازی گفت: هواداران خیلی زحمت کشیدند. همیشه هواداران خوبی داریم که جای آن‌ها در بازی‌ها خالی است. امروز بازی خوبی را همراه با تماشاگران دیدیم. امیدوارم تماشاگران باز هم بیایند.

دروازه‌بان نساجی در واکنش به اینکه برخی می‌گفتند او پنالتی‌گیر نیست اما نشان داد اینطور نیست، اظهار کرد: خیلی‌ها حرف مفت می‌گویند. من فوتبالم را با پنالتی گرفتن شروع کردم. کسان دیگری می‌خواستند بعد از جام ملت‌ها علیه من حرف درست کنند که امروز هم ثابت شد پنالتی گیر هستم. من فصل قبل سه، چهار پنالتی گرفتم. این حرف مفت خیلی‌ها است که فوتبالشان تمام شده است.

او در واکنش به اینکه مجیدی گفته گل سالم تیمش مردود شده گفت: آقای مجیدی اعتراضشان برای خودشان است و حرفشان هم به جا است. ما هم اعتراض داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین