کد خبر: ۷۶۶۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
انقلاب اسلامی وارد مرحله سوم قدرت شده است

سردار فدوی: مشکلات کشور بخاطر ناراحتی خداوند از همراهی برخی با دشمنان است

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، بندگان الهی را برخوردار از رحمت دانست و تصریح کرد: اگر بندگان به تکلیف خودشان عمل کنند، خداوند هم به وعده خودش که هیچ تخلفی در آن نیست عمل خواهد کرد و خیرات و برکات و نتایج بی نظیر به وجود می‌آید.
سردار فدوی: مشکلات کشور بخاطر ناراحتی خداوند از همراهی برخی با دشمنان است
آفتاب‌‌نیوز :

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه نشانه‌هایی از انزوای آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی مشهود است گفت: انزوا آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی در ۴۳ سال گذشته با سرعت در حال انجام است.

دریادر پاسدار علی فدوی در مراسم نخستین سالگرد سردار شهید محمدعلی حق‌بین در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه دوام و قوام انقلاب اسلامی به سبب نگاه ویژه حق و وجود جوانمردان بزرگی، چون شهدا و رهبری فرزانه انقلاب است‌ و با اشاره به نگاه الهی به نهضت حضرت امام (ره)، اظهار داشت: نهضت حضرت امام از سال 42 تاکنون خواب را از چشم دشمنان حرام کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب موجب بیداری اسلامی در جهان شد، افزود: دشمنان در ابتدا به اشتباه متصور می‌شدند که انقلاب اسلامی خیلی زود از پای در می‌آید، اما به لطف رهبری امامین انقلاب، شهدا و جانبازان و مردم همیشه در صحنه این انقلاب در چله دوم خود به سر می‌برد.

سردار فدوی تصریح کرد: رزمندگان اسلام به‌واسطه توکل به خداوند در دوران جنگ بعد از مدت کمی بر دشمن پیروز شدند چرا که خدا می‌فرماید "اگر دستوراتی که دادم را اطاعت کنید، شما را یاری می‌کنم."

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حضور شهدای بسیار زیاد در تاریخ جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: یکی از توفیقات انقلاب اسلامی این است که خداوند به بندگان بی‌شماری توفیق عمل درست به وظیفه را عطا کرد و در 43 سال عمر انقلاب برخی‌ها توفیق انجام درست وظایشان را داشته و شهدای بسیاری توفیق شهادت داشتند.

سردار فدوی بر لزوم توجه به ماهیت استکبارستیزی جمهوری اسلامی تأکید و با بیان اینکه اکنون نشانه‌هایی از انزوای آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی مشهود است گفت: هشدارهایی به دشمنان ایران یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از پیروزی انقلاب داده شد و سمت و سوی صحبت‌های امام راحل(ره) انزوا آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی بود که این امر در 43 سال گذشته با سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف آمریکا تشکیل گروهک‌های تروریستی جهت نابودی جمهوری اسلامی است تصریح کرد: دشمنان برای نابودی ایران گروهک‌های مختلف را تأسیس و به نبرد با ایران فرستادند و از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ملت ایران خیال غلبه بر جمهوری اسلامی را داشتند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از بزرگترین حملات به یک کشور در تاریخ، حمله رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی بود عنوان داشت: در دوران جنگ 87 کشور مقابل جمهوری اسلامی ایستادند و حتی بعضی از آنان اقدام کردند با این وجود انقلاب اسلامی هر روز پیروز و جبهه باطل و استکبار ضعیف‌تر شد.

سردار فدوی آغاز انزوای آمریکا و رژیم صهیونیستی را از دوران دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: آمریکا به دلیل اینکه اهداف خود در جمهوری را از دست رفته می‌دید در یک و نیم سال پایان 8 سال دوران دفاع مقدس آمریکا مستقیم وارد جنگ با ایران شد اما در طول 43 سال گذشته جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها حضور قدرتمندانه داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در منطقه و جهان، بیان کرد: ایران اسلامی در منطقه و جهان به قدرت بلامنازع تبدیل شده است. محور مقاومت و جبهه اسلامی تمام عرصه‌ها پیروز است، دشمن امروز به قدرت معنوی و پیش برنده نظام اسلامی پی برده و در بیشتر مسائل از مواضع خود عقب‌نشینی کرده است.

وی با بیان اینکه اقتدار انقلاب در سرتاسر عالم هستی وجود دارد و اکنون انصارالله یمن با تبعیت از روحیه استکبارستیزی انقلاب اسلامی، برای رژیم آل سعود شرط تعیین می‌کند خاطرنشان کرد: وجود بیش از 200 هزار شهید در دوران دفاع مقدس بیانگر وفا و وجود روحیه جهادی در جوانان جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نتایج انقلاب اسلامی با ابزار مادی ملموس نیست زیرا برای ماندگاری این نظام مقدس 200 هزار شهید و هزاران نفر جانباز و اسیر شدند گفت: به لحاظ مقایسه بودجه و تکنولوژی نظامی، بودجه نظامی آمریکا 80 میلیارد دلار بوده و آنان از نظر تکنولوژی هم در جایگاه بالاتری قرار دارند.

سردار فدوی با بیان اینکه اما زمان کسب نتایج، جوانان ایرانی با تکیه بر نیروی ایمان به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند ابراز داشت: ایمان به وعده‌های خدا نتایج بهتری را رقم می‌زند و وقتی قواعد قرآنی رعایت شود، مردم یمن بر جبهه متحد کفر از قبیل کشورهای ضعیف جنوبی خلیج فارس، اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و حتی آفریقایی‌ها پیروز می‌شوند.

وی اذعان کرد: اوضاع کنونی اقتصادی کشور در شأن ملت بزرگ ایران نیست و به این دلیل که به قواعد الهی توجه نکرده و دستورالعمل‌های دشمنان را مبنای خود قرار دادیم، امروز از لحاظ وضعیت اقتصادی شاهد شرایط فعلی در جامعه هستیم لذا وضعیت اقتصادی امروز جامعه به دلیل همراهی با آمریکا در گذشته است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همراهی با دشمنان باعث ناراحتی خداوند متعال شده است و این ناراحتی شرایط جامعه را سخت می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کنونی در جامعه با توجه به مسائل و قواعد قرآنی و خداوندی برطرف خواهد شد.

سردار فدوی با بیان اینکه وجود شهدای مدافع حرم نتیجه تغییر نسل درست در جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: پاسداران جدید با خون‌های پاک خود داعش را نابود کردند با وجود اینکه این پاسداران حتی دوران دفاع مقدس را ندیدند اما با حضور در جبهه حق علیه باطل دعوت حضرت حضرت زینب(س) را لبیک گفتند.

سردار فدوی با اشاره به مشی و منش الهی شهدا، تصریح کرد: شهید حق بین‌ها برای رسیدن به هدفشان مسیر الهی را انتخاب کردند و شهید شدند.

وی با بیان اینکه شهید شدن نسل و سن نمی‌شناسد، افزود: بسیاری از شهدا سال‌های بعد از جنگ متولد شده بودند و جنگ را لمس نکرده بودند، اما شیوه و سیره الهی داشتند و به دفاع از حرم آل الله رفتند و شهید شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
3
95
شعار نده بابا، منظورت از مرحله سوم برنج ۹۰ هزار تومانیه؟؟ یا انتقام سخت هست؟؟ لطفا لطفا به حق این شب های عزیز شعار دادن رو بگذار کنار همین.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین