کد خبر: ۷۶۶۹۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

وقتی استقلال شانس بزرگ را از دست می‌دهد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هر ۳ تیم هم‌گروه‌مان در جام جهانی بازیکنان باکیفیت خوبی در ترکیب خود دارند و همین کار را برای ما سخت می‌کند.
وقتی استقلال شانس بزرگ را از دست می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

سیروس دین‌محمدی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پس از حذف از جام حذفی و همچنین وضعیت تیم ملی در جام جهانی، مصاحبه‌ای انجام داد که خلاصه‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*امسال بهترین زمان بود تا شاگردان مجیدی در جام حذفی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند چرا که تنها یک تیم از لیگ برتر حضور داشت و یک تیم هم از لیگ یک و لیگ دو در نیمه‌نهایی حضور داشتند و شرایط برای قهرمانی خیلی هموار بود، اما این فرصت طلایی از دست رفت.

*خوشحالم که استقلال هنوز شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ دارد. خوشبختانه شرایط استقلال در لیگ خوب است و پس از حذف شدن از جام حذفی باید لیگ جدی‌تر گرفته شود تا بتوانند یک جام قهرمانی را پس از سال‌ها به هواداران هدیه دهند.

*به نظرم آن‌هایی که می‌گویند تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه خوبی قرار گرفته واقعاً از فوتبال سر در نمی‌آورند، چون در سخت‌ترین گروه هستیم. فکر می‌کنم اشخاصی که این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند به اسم تیم‌های مختلف نگاه چندانی نکرده‌اند و از روی هوا به اظهار نظر پرداخته‌اند. هر ۳ تیم هم‌گروه‌مان بازیکنان باکیفیت خوبی در ترکیب خود دارند و همین کار را برای ما سخت می‌کند تا بازی آسانی با آن‌ها نداشته باشیم. آمریکا با تیم ۱۹۹۸ تفاوت زیادی دارد و یک رقیب سرسخت برای ما هستند.

*تمام بازیکنان تیم فوتبال انگلیس ستاره هستند و در ۳ سال اخیر، هم در جام جهانی روسیه و همچنین یورو ۲۰۲۱ توانسته‌اند بهترین نتایج ممکن را بگیرند. در این دوره هم قطعاً می‌آیند تا بتوانند در بین تیم‌های برتر جایی داشته باشند. به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنم بازی سخت و پر استرسی مقابل این تیم داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین