کد خبر: ۷۶۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۸
صادق نوروزی:

درصورت تکرار گذشته باید از خیر ریاست‌جمهوری بگذریم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صادق نوروزی، رییس شورای سیاسی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت به نتیجه رسیدن سریع‌تر اصلاح‌طلبان درباره انتخابات ریاست‌جمهوری دهم گفت:‌ «اصلاح‌طلبان هرچند که ضرورت دارد هرچه سریع‌تر به نتیجه برسند اما باید ابتدا شرایط برای اصل حضور در انتخابات ریاست جمهوری دهم بسنجند».

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب تاکید کرد:‌ «در واقع اصلاح‌طلبان باید به خوبی این نکته را بسنجند که آیا امکان شرکت در انتخابات را دارند یا نه، و پس از آن به شیوه‌های تبلیغ و دیگر مسایل فکر کنند».

نوروزی افزود:‌ «اگر بنا باشد شرایط انتخابات مجلس هفتم و هشتم برای اصلاحات تکرار شود، بهتر است و شاید لازم باشد که اصلاح‌طلبان از خیر انتخابات ریاست جمهوری دهم بگذرند».

وی تصریح کرد: «در انتخابات مجلس هشتم نیز بهتر این بود که اصلاح‌طلبان در تهران نیز مانند برخی دیگر از حوزه‌های انتخابیه کاندیدایی معرفی نکنند اما دیدیم که این اتفاق نیفتاد».

عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت:‌ «تنها در صورت وجود شرایط برابر باید به صحنه انتخابات ریاست جمهوری دهم وارد شد».

وی در پاسخ به این سوال که "برخی اصلاح‌طلبان مانند کارگزاران سازندگی از هم‌اکنون گزینه‌هایی را مطرح‌کرده‌اند و آیا این دو نگاه با هم مغایرتی ندارد؟" گفت:‌ «هیچ یک از گروه‌های اصلاح‌طلب حاضر نیستند تحت هر شرایطی در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم کاندیدا معرفی کنند و همه اصلاح‌طلبان تنها زمانی شرکت می‌کنند که بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را داشته باشند».

وی در پایان با تاکید بر "ضرورت وارد کردن و فعال ساختن سید محمد خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری دهم"،‌ گفت: «باید برای انقلاب هزینه کرد و نباید در این میان صلاح خاتمی را صرفا در نظر گرفت؛ صلاح کشور بر هر امر دیگری ارجح است».

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین