کد خبر: ۷۶۷۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۴۰۱/۰٢/۰۶| قیمت‌ها صعودی شد

امروز در بازار قیمت سکه امامی رشد ۴۰ هزار تومانی را تجربه کرد و ۱۳،۱۳۵،۰۰۰ (سیزده میلیون و یکصد و سی و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد. قیمت طلا و دلار هم بالا رفت.
قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۴۰۱/۰٢/۰۶| قیمت‌ها صعودی شد
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت‌ها امروز در بازار روند صعودی را تجربه کردند.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱،۹۰۳ (یک هزار و نهصد و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۴۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۱ درصدی، از ۱،۲۷۹،۲۰۰ (یک میلیون و دویست و هفتاد و نه هزار و دویست) تومان به ۱،۲۸۰،۶۰۰ (یک میلیون و دویست و هشتاد هزار و ششصد) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۱ درصدی نسبت به روز قبل، ۵،۵۴۵،۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد و چهل و پنج هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷،۸۲۰ (بیست و هفت هزار و هشتصد و بیست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۴۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار در بازار متشکل

دلار در بازار متشکل امروز با کاهش ۰.۱۸ درصدی، از ۲۵،۲۳۹ (بیست و پنج هزار و دویست و سی و نه) تومان به ۲۵،۱۹۴ (بیست و پنج هزار و یکصد و نود و چهار) تومان رسید.

قیمت یورو در صرافی ملی امروز

یورو در صرافی ملی، امروز به ۲۸،۷۴۴ (بیست و هشت هزار و هفتصد و چهل و چهار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۱۳,۱۳۵,۰۰۰ (سیزده میلیون و یکصد و سی و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین