کد خبر: ۷۶۷۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

برنامه نقل و انتقالاتی یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس فاش شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای جلوگیری از اتفاقاتی که در فصل جاری رخ داد، برنامه‌هایی را در نظر دارد.
برنامه نقل و انتقالاتی یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس فاش شد
آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش هفته گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد یحیی گل محمدی لیست خرید فصل آینده را به او داده است. اظهار نظری که تعجب و حتی گلایه سرمربی سرخپوشان را در پی داشت چرا که هنوز ۶ هفته دیگر لیگ سال جاری باقی مانده و معلوم نیست چرا مدیرعامل این باشگاه چنین موضوعی را گفته است. ماجرا، اما چیست و درویش از کدام لیست صحبت کرده است؟

یحیی گل‌محمدی با توجه به تجربه فصل پیش و از دست دادن ستاره‌هایی که غیبت آن‌ها در بازی‌های این فصل قرمزپوشان مشهود است، چندی پیش از درویش درخواست می‌کند تا با بازیکنانی که قراردادهایشان رو به پایان است مذاکره کرده و مسیر تمدید قرارداد این نفرات فراهم شود.

در واقع منظور گل محمدی بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و رامین رضاییان بود. نفراتی که باشگاه به فکر تمدید با آن‌ها است، اما این بازیکنان فعلاً به صورت رسمی برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره ننشسته و هر کدام به نوعی قول این را به باشگاه داده‌اند که بعد از پایان فصل در پرسپولیس می‌مانند. البته که باشگاه هم برای تمدید قرارداد با این نفرات نیازمند پول است و این روز‌ها تامین پول برای باشگاه پرسپولیس کار راحتی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین