کد خبر: ۷۶۷۸۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

«بوتیک تئاتر ایران» آغاز به کار کرد

«بوتیک تئاتر ایران» در دل بنای بیمارستان امید با نمایش «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» به نویسندگی و کارگردانی رضا سعیدی آغاز به کار کرد.
«بوتیک تئاتر ایران» آغاز به کار کرد
آفتاب‌‌نیوز :

بیمارستان امید در تاریخ ۱۳۲۰با نام اولیه بیمارستان پارس تاسیس شد. این بیمارستان در آغاز، فعالیت خود را در بخش زنان و زایمان شروع کرد و به مرور زمان ساختمان بیمارستان به علت قدمت بالا از گردونه خارج شد تا در سال ۱۴۰۱ به سالنی برای اجرای نمایش‌های ویژه با عنوان «بوتیک تئاتر ایران» تبدیل شود.

بوتیک تئاتر ایران با فضای ویژه خود، پذیرای دیگرگونه‌های تئاتری خواهد بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سالن شهرزاد، این مجموعه از هرگونه ایده‌ی جدیدی همچون ایده‌های مبتنی بر استفاده از فضای ویژه ساختمان، فاقد مکان ثابت اجرا یا گردشی، ایده‌های مبتنی بر بدن و حرکت، ایده‌های مبتنی بر استفاده از فناوری‌های نوین، ایده‌های چندرسانه‌ای، ایده‌های مرتبط با ارائه آثار از طریق ظرفیت‌های فضای مجازی و ایده‌های حوزه‌ی تئاتر کاربردی به مفهوم گسترده‌ی کلمه، استقبال می‌کند.

«بوتیک تئاتر ایران» به عنوان جدیدترین فضای نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد، اجرا در فضا‌های نامتعارف را بخشی از ذات تئاتر می‌داند و در تلاش است که در ساختمانی که سال‌هاست کاربری‌اش را از دست داده؛ افق‌های جدیدی به روی تئاتر بگشاید و اجرا‌های بدیع و ابتکاری از هنرمندان تئاتر کشور در این مکان اجرا شود.

همچنین اعلام شده است که علاقمندان برای اطلاع از برنامه‌های بوتیک تئاتر ایران می‌توانند به سایت پردیس تئاتر شهرزاد یا کانال این مجموعه در سایت تیوال مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین