کد خبر: ۷۶۸۶۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

وزیر بهداشت: قیمت دارو تغییری نخواهد کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تصمیم گرفته شد که قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشد. البته در چند ماه اخیر حداقل افزایش قیمت را داشتیم و نمودار‌ها هم بیانگر این موضوع است.
وزیر بهداشت: قیمت دارو تغییری نخواهد کرد
آفتاب‌‌نیوز :

بهرام عین‌اللهی پس از حضور در نشست امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: در این نشست آخرین وضعیت واردات، تولید و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و برنامه های وزارت بهداشت در این حوزه با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بررسی شد؛ اعضای فعلی کمیسیون در گذشته رئیس دانشگاه و وزیر بودند و افراد بسیار توانمندی هستند و این موضوع را به عنوان نقطه قوت می‌دانیم؛ تلاش داریم که این جلسات تداوم داشته باشد و در مورد مسائل و مشکلات مختلف و بررسی راهکارهای حل آنها بحث و گفت و گو کنیم.

وی ادامه داد: جلسه امروز، جلسه خوبی بود و تصمیم گرفته شد که قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشد؛ حداقل افزایش قیمت را در چند ماه اخیر داشتیم و نمودارها هم بیانگر این موضوع است.

عین‌اللهی با بیان اینکه با کمبود دارو در کشور مواجه نیستیم، گفت: اینکه با کمبود دارو مواجه نشویم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
1
یعنی قیمت ها بر می گرده یا اینکه این افزایش وحشتناک اصلا دیده نشده و نمیشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین