کد خبر: ۷۶۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
تبلیغات

میز تلویزیون چوبی عجیب و شیک

میز‌های تلویزیون جدید به دلیل ساختار تلویزیون‌های ال‌ای دی از شرایط مناسبی برای طراحی عجیب و شیک برخوردار می‌باشند. علاوه بر انواع طراحی، این نوع میز‌های تلویزیون از مزایای زیادی برخوردار می‌باشد.
میز تلویزیون چوبی عجیب و شیک
آفتاب‌‌نیوز :

امروزه به دلیل رواج تلویزیون‌های ال‌ای دی دیگر استفاده از میز‌های تلویزیون قدیمی توجیه فنی و کاربردی نداشته و به طبع میز‌های تلویزیون مدرن و کلاسیک LED جایگزین آن‌ها شده‌اند. ساخت این نوع از میز‌های تلویزیون به دلیل نوع نمایشگر تلویزیون ال سی دی که قرار است روی آن‌ها سوار شود از ظرافت و سبک ظاهری خاصی بهره می‌برد که از نظر دیداری می‌تواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد.

این نوع میز تلویزیون چوبی به دو شکل طراحی می‌شود. نوع اول گونه‌ای است که تلویزیون با دو پایه روی آن قرار می‌گیرد و در نوع دوم تلویزیون بر روی دیوار نصب می‌شود و میز تلویزیون بر روی زمین یا دیوار با فاصله مناسب در زیر آن، جا نمایی می‌شود.

میز تلویزیون چوبی عجیب و شیک

مزایا و فوائد میز تلویزیون‌های جدید

میز‌های تلویزیون جدید به دلیل ساختار تلویزیون‌های ال‌ای دی از شرایط مناسبی برای طراحی عجیب و شیک برخوردار می‌باشند. علاوه بر انواع طراحی، این نوع میز‌های تلویزیون از مزایای زیادی برخوردار می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های این نوع میز تلویزیون این است که فضای کمی را اشغال می‌کنند و از نظر ساختار می‌توانند طوری طراحی و نصب شوند که از هماهنگی لازم با دکوراسیون داخلی برخوردار بوده و در نگاه اول به عنوان جزیی از دیزاین داخلی در چشم بیننده پدیدار شوند.

این نوع میز‌های تلویزیون می‌توانند برای هر فضا با ابعاد مختلف طوری طراحی شوند که تعادل و توازن ظاهری حفظ شود. همچنین این میزتلویزیون از سطح مناسبی برخوردار بوده و می‌توان لوازم جانبی و وسایل دیگر را روی آن جا نمایی کرد.

این نوع از میز‌های تلویزیون از این قابلیت برخوردار هستند که بتوان آن‌ها را در ارتفاع مناسب یا دلخواه نصب نمود و حتی برای جلوگیری از دسترسی کودکان، می‌توان ارتفاع آن را در شرایط بالا و دور از دسترس کودکان تنظیم نمود.

همانطور که گفته شده این نوع از میز تلویزیون از شرایطی خوبی برای طراحی در انواع مدل‌های عجیب و شیک برخوردار می‌باشند به شکلی که با هر سبکی از طراحی مانند مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، روستیک و ... قابل ست شدن و سازگاری می‌باشند و اگر به شکل اصولی و درست طراحی و جا نمایی شود می‌تواند تاثیر قابل توجهی در دیزاین داخلی داشته باشد.

میز تلویزیون چوبی عجیب و شیک

تفاوت میز زیر تلویزیون‌های مدرن و کلاسیک

میز‌های تلویزیون کلاسیک از نظر ساختار نسبت به مدل‌های مدرن از پیچیدگی بیشتری برخوردار هستند، اما مدل‌های میز تلویزیون مدرن به دلیل سادگی ساختار از تنوع قابل توجهی برخوردار می‌باشند. زیر تلویزیون‌های کلاسیک معمولا فضای بیشتری نسبت مدل‌های مدرن اشغال می‌کنند.

حتی بعضی از زیر تلویزیون‌های مدرن طوری طراحی و جا نمایی می‌شوند که کمترین میزان فضای ممکن را اشغال می‌کنند. میز‌های تلویزیون کلاسیک معمولا از انواع چوب طبیعی ساخته می‌شوند. اما مواد بکار رفته در میز‌های تلویزیون مدرن از تنوع بالایی برخوردار بوده و علاوه بر چوب طبیعی و مصنوعی از پلاستیک و فایبرگلاس هم متناسب با شرایط و نوع طرح در آن‌ها استفاده می‌شود.

میز‌های تلویزیون کلاسیک از نظر شکل و ساختار تنوع زیادی نداشته و از نظر کلیت یکسان و یکنواخت به نظر می‌رسند. اما زیر تلویزیون‌های مدرن از نظر ساختار و شکل ظاهری هیچ محدودیتی نداشته و بی نهایت متنوع می‌باشند. میز‌های بزرگ برای فضا‌هایی که به صورت پلان باز هستند می‌تواند مناسب باشد، چون از این قابلیت برخوردار است که به عنوان نقطه کانون در دکوراسیون داخلی تبدیل شود.

در این روش برای از دید خارج کردن تلویزیون می‌توان از میز‌های درب دار دستی و کنترلی استفاده نمود. میز‌های تلویزیون مدرن را که بر خلاف نوع کلاسیک که تک کاره و ثابت هستند می‌توان به شکل چند کاره طراحی کرد که اولا در هر نقطه از فضای منزل بتوان تصویر تلویزیون را به شکل چرخشی یا گردشی مشاهده نموده که این کار میزان انعطاف پذیری فضا را افزایش می‌دهد.

امروزه بیشتر از طرح‌های مینیمال و کمینه گرا برای ساخت میز‌های تلوزیون مدرن استفاده می‌شود که مدل‌های انعطاف پذیر با پنل متحرک بوده و می‌تواند محل مناسب برای قرارگیری تلویزیون را در شرایط مختلف آسان نماید.

برای کسانی که تمایلی به استفاده از میز‌های تلویزیون با طرح کلاسیک را نداشته و در عین حال علاقه‌ای به طرح‌های عجیب هم ندارند و از طرفی نمی‌خواهند که میز تلویزیون آن‌ها بیش از حد ساده باشد مدل‌های متنوعی از سبک مدرن وجود دارد که در عین ساده بودن از ساختار زیبا و دل انگیزی برخوردار می‌باشند.

چه نوع میز‌های تلویزیونی از شرایط بهتری برای استفاده برخوردار هستند؟

میز‌های تلویزیونی که از چوب‌های طبیعی مانند گردو، افرا، گیلاس یا بلوط تهیه شده باشند می‌توانند از نظر بافت طبیعی شرایط مناسبی برای نمای کار داشته باشند.

در انتخاب میز LCD مناسب باید توجه شود سازه یا میز تلویزیونی که انتخاب می‌شود از شرایط مناسبی برای نگهداری وسایل جانبی تلویزیون مثل کنسول بازی، دی وی دی پلیرها، سینمای خانگی و ... برخوردار باشند و در عین حال علاوه بر موارد گفته شده باید به زیبایی، استحکام، سادگی، انعطاف پذیری و قابلیت سازگاری با شرایط دیزاین داخلی هم توجه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین