کد خبر: ۷۷۰۰۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

سریال‌های رمضان به کجا رسیدند؟

با پایان سریال‌های «نجلا» و «مسافران شهر»، دو سریال ـ یکی ایرانی و دیگر کره‌ای ـ به کنداکتور تلویزیون اضافه می‌شوند. ضمن اینکه دو سریال رمضانی «خوشنام» و «از سرنوشت» همچنان در حال پخش هستند.
سریال‌های رمضان به کجا رسیدند؟
آفتاب‌‌نیوز :

سریال‌های «نجلا ۲»، «از سرنوشت ۴»، «خوشنام» و «مسافران شهر» چهار سریالی بودند که در ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن چهار شبکه سراسری رفتند.

«نجلا» جایش را به «حکم رشد» داد

پخش سریال «نجلا ۲» که با آغاز سال جدید شروع شده و در ایام عید نوروز هم به روی آنتن می‌رفت، همزمان با عید فطر پایان یافت.

در سریال «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال‌های رمضان به کجا رسیدند؟

«حکم رشد»، سریالی است که جایگزین «نجلا ۲» در شبکه سه می شود. پخش این سریال از امشب ـ شنبه (۱۷ اردیبهشت ماه)ـ آغاز خواهد شد.

ثریا قاسمی (توران)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، مجتبی فلاح (ذبیح)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)،مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، آزیتا ترکاشوند (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/ نعنا)، ندا قاسمی (سودابه)،هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر)، محمدرضا زاد خوشنود(نامی)، سیاوش گرجستانی، صدرالدین حجازی، حشمت آرمیده، فرج گل سفیدی و فیروز حیدرزاده از جمله بازیگران سریال حکم رشد هستند.

سریال‌های رمضان به کجا رسیدند؟
سریال «حکم رشد»

سریال «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی مهدی فرجی از شنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

«از سرنوشت» تا ماه آینده ادامه دارد

شبکه دو، سریال «از سرنوشت۴» را پس از پایان ماه رمضان و عید فطر، همچنان ادامه داده و قرار است تا دهم خرداد این سریال را به روی آنتن ببرد. نام سریالی که پس از آن آنتن شبکه دو را پر می‌کند هنوز مشخص نشده است.

سریال «از سرنوشت ۴» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، ملودرامی عاشقانه است که در فصل چهارم خود مقوله تولید دانش بنیان و تلاش نخبگان کشور برای خودکفایی علمی را دستمایه سریال‌سازی قرار داده است.

سریال‌های رمضان به کجا رسیدند؟
سریال «از سر نوشت»

دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی و مهدیس توکلی در کنار مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داودنژاد، ساناز سعیدی، سیدمهرداد ضیایی، نگین صدق‌گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه‌خواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری و محمدصادق ملک بازیگران این فصل از سریال را تشکیل داده‌اند.

هم‌چنین در فصل چهارم، سه بازیگر جدید مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری‌نیا معرفی شده‌اند.

«خوشنام» یک هفته دیگر تمام می‌شود

شبکه یک سریال طنز «خوشنام» را همچنان به روی آنتن دارد و این سریال تا پایان هفته جاری روی آنتن خواهد بود.

در سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی، بازیگرانی همچون: حمید لولایی، شهره لرستانی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، امیر غفار منش، سحر ولدبیگی و... ایفای نقش می‌کنند.

سریالی که پس از پایان «خوشنام» برای پخش از شبکه یک انتخاب خواهد شد نیز هنوز معرفی نشده است.

سریال‌های رمضان به کجا رسیدند؟
سریال «خوشنام»

البته یکی از سریال‌هایی که احتمال دارد پس از خوشنام از شبکه یک پخش شود، «جشن سربرون» است.

تهیه‌کننده سریال تاریخی «جشن سربرون» که زمستان سال گذشته تصویربرداری آن به پایان رسید، گفته بود که به احتمال خیلی قوی به خاطر نوع کار، این مجموعه از شبکه یک سیما به روی آنتن برود اما هنوز قطعی نشده است.

سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی محصول سیمافیلم است. حسین محجوب، محمود پاک نیت، داریوش کاردان، فرخ نعمتی، لاله اسکندری، قاسم زارع، سهیلا رضوی، میرطاهر مظلومی، بیوک میرزایی، مرحوم کریم اکبری مبارکه، مهدی فقیه، نادر فلاح و ... از بازیگران این مجموعه تاریخی هستند.

دیگر سریال آماده پخش برای شبکه اول، «۸۷ متر» کیانوش عیاری است که پخش آن سال گذشته به تعویق افتاد.

یک سریال کره‌ای جای «مسافران شهر» را پر کرد

سریال تلویزیونی «مسافران شهر» به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی مشترک سیروس حسن پور و احمد معظمی، در ایام ماه رمضان از شبکه پنج به روی آنتن رفت.

سریال «مسافران شهر» با ساختار اپیزودیک طراحی شده بود و هر اپیزود حول یک شخصیت اصلی و با داستانی متفاوت در چند قسمت پخش شد، البته یک خط داستانی مشترک، همه اپیزودها را به هم مرتبط کرد. این سریال در ژانر ملودرام اجتماعی به معضلات روز جامعه پرداخت و نگاهی ویژه به رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران داشت.

سریال‌های رمضان به کجا رسیدند؟
سریال «مسافران شهر»

در این سریال هنرمندانی همچون داریوش فرهنگ، فریبا کوثری، فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، کیوان ساکت اف، مینا نوروزی، سارا باقری، حمید رضا محمدی، ویدا جوان، نسرین نکیسا، مهدی میامی، اصغر نقی زاده، آرین اویسی، اشکان تفنگسازان، مریم شریف زاده، مهتا ترابی، مهرداد رضوانی و... در مقابل دوربین سیروس حسن پور و احمد معظمی به ایفای نقش پرداختند.

با پایان این سریال، شبکه پنج سیما از امشب ـ ۱۷ اردیبهشت ماه ـ یک سریال کره‌ای را به روی آنتن می‌برد.
سریال تاریخی «فرمانروای نقابدار» به کارگردانی سون هیونگ سیوک از امشب (شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۹ از قاب شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
این سریال تاریخی در ژانر درام ـ عاشقانه محصول ۲۰۱۷ کره جنوبی است و هنرمندانی چون یو سونگ هو، کیم سو هیون، شین هیون سو، یون سو –هی و... در آن نقش آفرینی کرده اند.

سریال‌های رمضان به کجا رسیدند؟
سریال «فرمانروای نقابدار»

داستان این سریال به سال های ۱۷۰۰میلادی برمی‌گردد. سازمانی به رهبری پینسوهو با فروش آب در سراسر چوسان منافع و قدرت فراوانی بدست آورده است. ولیعهد لی سان با کمک همسرخودش خود گایون با این سازمان مبارزه می کند و به تنها امید مردم زجر کشیده مبدل می شود و در مسیر حاکمی عادل پا می گذارد …
سریال «فرمانروای نقابدار» به همت واحد تامین برنامه شبکه پنج در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای از شنبه تا پنج شنبه هر شب ساعت ۱۹ پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۳ است. روزهای جمعه هر هفته ساعت ۲۳ نیز منتخب ۶ قسمت پخش شده برای علاقمند سریال‌های تاریخی پخش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین