کد خبر: ۷۷۰۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

حرف‌های وزیر ارشاد در بزرگداشت حدادعادل

وزیر ارشاد در مراسم بزرگداشت رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: غلامعلی حدادعادل همواره در مسیر دفاع از ولایت و انقلاب با صیانتی مثال‌زدنی به راه خود ادامه داده‌است.
حرف‌های وزیر ارشاد در بزرگداشت حدادعادل
آفتاب‌‌نیوز :

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم بزرگداشت غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی که به‌همت معاونت صدای رسانه ملی در استودیو شماره یک رادیو فرهنگ برگزار شد، گفت: حدادعادل به‌عنوان شخصیتی علمی و فرهنگی سالیان سال در عرصه‌های مختلف با کمترین لرزشی در راهی که به آن ایمان داشته، استوار قدم برداشته‌است و این فرهیخته متواضع همچنان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر در مسیر دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی با صیانتی مثال‌زدنی به راه روشن خود ادامه می‌دهد.

او در ادامه به ذکر خاطره‌ای از حدادعادل مربوط به اوایل دهه ۶۰ پرداخت و افزود: به‌خوبی خاطرم هست که در دوران دانشجویی، وقتی مصاحبه او را با مقام معظم رهبری در موضوع شهید مطهری مطالعه کردم، همان‌جا مجذوب قدرت بیان و تسلط ایشان بر مباحث مطرح‌شده شدم.

اسماعیلی در پایان گفت: غلامعلی حدادعادل مسیری طولانی در حوزه سیاست طی کرده اما همیشه جنبه فرهنگی شخصیتش ارجح و برجسته بوده است. او با شجاعت مثال‌زدنی، از آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت کرده که مورد هجمه قرارگرفتن چهره فرهنگی، بهای فداکاری‌های ایشان در حوزه سیاست است.

بر اساس این خبر، در پایان این مراسم با حضور چهره‌های فرهنگی از سال‌ها تلاش غلامعلی حدادعادل در حوزه پاسداشت زبان و ادب فارسی تجلیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین