کد خبر: ۷۷۰۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

آغاز واریز یارانه‌های ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی/ یارانه واریزی قابل برداشت نیست

با پایان گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور، روند واریز کمک معیشتی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب مردم شروع شد.
آغاز واریز یارانه‌های ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی/ یارانه واریزی قابل برداشت نیست
آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با پایان سخنان رئیس‌جمهور درباره توزیع عادلانه یارانه‌ها، واریز مبلغ کمک معیشتی به حساب مردم آغاز شد.

به گفته رئیس‌جمهور مبلغ این یارانه برای اقشار کم‌درآمد ۴۰۰ هزار تومان و اقشار متوسط ۳۰۰ هزار تومان است.

یارانه واریزی فعلا قابل برداشت نیست

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: همزمان با سخنان رئیس جمهور یارانه جبرانی برای 9 دهک درآمدی واریز شد، اما فعلاً قابل برداشت نیست.

مجتبی سعادتی در مورد اینکه برخی از شهروندان اعلام کردند همزمان با گزارش رئیس جمهور به مردم در مورد اصلاح یارانه کالاهای اساسی مبالغی به حساب‌شان واریز شده است، گفت: طبق گفته رئیس جمهور یارانه جبرانی برای اصلاح یارانه‌ کالاهای اساسی برای دو ماه به صورت بلوکه شده تا زمان اعلام رسمی از سوی دولت به حساب دهک‌های اول تا سوم کم درآمدی به ازای هر نفر 400 هزار تومان واریز شد و برای دهک‌های 4 تا 9 پردرآمدی به ازای هر نفر 300 هزار تومان واریز شده که این مبالغ فعلاً قابل برداشت نیست.

وی افزود: در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها همچنین گفت: کسانی که به هر نحوی از سال 93 به بعد برای یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده بودند و یا از قلم افتاده بودند در روزهای آینده اعلام می‌شود که در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند.

وی همچنین افزود: کسانی که به هر نحوه دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند و اگر دارای حق باشند یارانه آنها جبران می‌شود.

سعادتی این را هم گفت: شماره تلفن 0216369 مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در اختیار مردم گذاشته می‌شود. همچنین سامانه هدفمندی hadafmandi.ir از روزهای آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر یارانه جبرانی باری دهک‌های یک تا 9 واریز شده است که برای سه دهک کم‌درآمد 400 هزار تومان و برای 6 دهک پردرآمد 300 هزار تومان واریز شده اما فعلاً قابل برداشت نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یارانه نان، دارو و بنزین برداشته نمی‌شود و به صورت قبل اختصاص خواهد یافت و مردم نگرانی بابت افزایش قیمت نان سنتی، دارو و بنزین نداشته باشند.

سعادتی گفت: در روزهای آینده نخبگان و مسئولان دولت در جهت اقناع‌سازی مردم برای ورود به شرایط جدید سخنرانی خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
3
16
پس بگو قرار ملتو بیچاره تر کنید !!! همون 45دادید شد این وای به این دیگه!!!!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین