کد خبر: ۷۷۰۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
نبیه بری:

انتخابات کنونی مهم‌ترین انتخابات تاریخ لبنان است

رئیس پارلمان لبنان انتخابات پارلمانی کنونی را مهم‌ترین انتخابات تاریخ کشورش دانست و گفت که تمرکز لیست‌هایی که از راست افراطی تا چپ افراطی با ما رقابت می‌کنند و به سفارتخانه‌ها وابسته هستند، روی مقابله با سلاح مقاومت متمرکز هستند.
انتخابات کنونی مهم‌ترین انتخابات تاریخ لبنان است
آفتاب‌‌نیوز :

نبیه بری رئیس پارلمان لبنان امروز سه‌شنبه در سخنانی اتحاد دو جنبش امل و حزب‌الله را فراتر از ائتلاف طایفه‌ای و انتخاباتی برشمرد و گفت که اتحاد دو جنبش مزبور یک ائتلاف فرقه‌ای یا انتخاباتی نیست، بلکه رابطه یک روح و جسم و ائتلاف بین فرزندان مقاومت واحد است.

وی افزود: لیست‌هایی که از راست افراطی تا چپ افراطی با ما رقابت می‌کنند و یا به سفارتخانه‌ها وابسته هستند، روی مقابله با سلاح مقاومت و همچنین مقابله با امل و حزب‌الله متمرکز هستند.

رئیس پارلمان لبنان تصریح کرد:‌ سرمایه‌گذاران در موضوع فساد در اتاق‌های سیاه انتخابات مشغول هدف قرار دادن سیستم مقاومت هستند.

نبیه بری تصریح کرد: ما تحت هیچ فشار و تهدیدی از حق خود دست نمی‌کشیم، کما این‌که سیدحسن نصرالله در سخنرانی دیروز خود به این مسئله اشاره کرده است.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان در ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) گفت که ۱۵ مه تاریخی است که از فرزندان ما دعوت می‌شود به پروژه‌ای رای دهند که قدرت لبنان را ساخت و این کشور را قوی کرد.

رئیس پارلمان لبنان در پایان گفت: آنها در پانزدهم مه فراخوانده شده‌اند که به‌طور گسترده برای پایبندی به مقاومت به عنوان یک رویکرد، فرهنگ و سلاح در کنار ارتش و مردم رأی دهند.

انتخابات پارلمانی لبنان در خارج از کشور به تازگی در دو مرحله برگزار شد و قرار است ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) در داخل کشور نیز برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین