کد خبر: ۷۷۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۸۷ - ۰۰:۲۰
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

شهدای هفتم تیر در تاریخ انقلاب جاودانه شده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر، زنده نگه داشتن یاد و اندیشه این شهدای پیشتاز را وظیفه‌ای انقلابی دانست.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، آیت الله‌هاشمی‌رفسنجانی از شهدای هفتم تیر به عنوان صمیمی‌ترین یاران امام راحل و انقلاب اسلامی ‌یاد کرد و افزود: «خون شهید پایمال نخواهد شد و آثار شهادتش ماندگار خواهد بود؛ شهدای هفتم تیر در تاریخ انقلاب جاودانه شده‌اند و اصولاً شهدای راه حق برنده تاریخند».

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خدمات حزب جمهوری اسلامی‌در ابتدای پیروزی انقلاب گفت: «حزب جمهوری اسلامی ‌با درک سریع خطر نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی‌در ارکان مهم، اقداماتی انجام داد که مانع از آسیب دیدن انقلاب شد و به همین دلیل مورد کینه و دشمنی قرار گرفت و زخم خوردگان، ماجرای هفتم تیر را طراحی کردند».

آیت الله‌هاشمی‌رفسنجانی جایگاه کنونی نظام اسلامی‌را مرهون فداکاری مردم و خون شهدا دانست و افزود: «حفاظت از انقلاب بسیار مهم، و برای نیروهای انقلابی بسیار تلخ است که افرادی خودخواهانه از فداکاری دیگران سوء استفاده کنند و آگاهانه یا ناآگاهانه به این انقلاب آسیب برسانند».

وی افزود: «مطمئنم خداوند انتقام سختی از کسانی که با پایمال کردن خون شهدا در صدد آسیب رساندن به این انقلاب هستند خواهد گرفت».

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان ابراز امیدواری کرد مشهد شهیدان هفتم تیر با مساعدت مسئولان و ایجاد بنایی فرهنگی، محل اجتماعات عظیم مذهبی و فرهنگی در آینده باشد.

در آغاز این دیدار، حجت الاسلام باغانی از بازماندگان این حادثه و رئیس ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر گزارشی از روند برگزاری بیست و هفتمین سالگرد شهادت این شهدای والامقام ارائه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین