کد خبر: ۷۷۰۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

رئیس اتحادیه نانوایان مشهد: نان گران نخواهد شد

رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با تاکید بر اینکه تقاضای کاذب برای نان باعث ایجاد صف‌های طولانی در نانوایی‌ها شده است، خاطرنشان کرد: نان برای مصرف‌کننده گران نخواهد شد و فقط هزینه تولید برای تولیدکننده افزایش پیدا کرده است.
رئیس اتحادیه نانوایان مشهد: نان گران نخواهد شد
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی کشتگر در رابطه با شلوغ بودن نانوایی‌ها اظهار کرد: نان گران نشده است، اما تقاضای کاذب برای نان باعث ایجاد صف‌های طولانی در نانوایی‌ها شده است. مگر جمعیت ما بیشتر شده یا نانوایی‌ها کمتر شده است که این تقاضای کاذب از سمت مردم ایجاد شده است؟.

وی ادامه داد: متاسفانه شایعات موجود در فضای مجازی در سطح شهر موجب ایجاد التهاب گردیده و درنتیجه باعث تقاضای بیشتر مردم برای نان شده است. این برای ما ملموس است که برخی افراد به جای چهار عدد قرص نان، ۱۰ عدد نان می‌گیرند به این دلیل که ممکن است فردا نان گران شود. این امر باعث ایجاد نگرانی در میان مردم می‌شود و در نتیجه مردم بیشتر از نیاز خود نان تهیه می‌کنند

رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با تاکید بر اینکه نان گران نخواهد شد، بیان کرد: ولی متاسفانه مردم نه صف نانوایی را خلوت می‌کنند و نه خرید نان خود را کاهش می‌دهند. نانوایان نیز مجبور هستند برای اینکه مدیریت کنند، بیشتر از تعداد خاصی به متقاضیان نان ندهند.

کشتگر با تاکید بر اینکه التهاب موجود درخصوص نان را مردم ایجاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: نان برای مصرف‌کننده گران نخواهد شد و فقط هزینه تولید برای تولیدکننده افزایش پیدا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین