کد خبر: ۷۷۲۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
معاون انتظامی فارس:

"گشت ارواح" در تور پلیس افتاد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: اعضای یک گروه موسوم به گشت ارواح که در شهر شیراز باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کاووس محمدی سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: در پی مطالبات مردمی و همچنین انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر اینکه افرادی موسوم به "گشت ارواح" در ساعت‌های پایانی شب با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در شیراز شده و متواری می‌شوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او با بیان اینکه اعضای این گروه ضمن پوشاندن سر و صورت خود با پارچه‌های سفید رنگ و حضور در خیابان‌های شهر شیراز، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و ایجاد بی نظمی در سطح شهر شیراز شده بودند، افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران گشت امنیت اخلاقی هر ۳ متهم را شناسایی و آن ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: متهمان در تحقیقات به جرم خود اقرار و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شدند.

محمدی گفت: امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا با هر گونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین