کد خبر: ۷۷۲۲۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
آمریکا به قبول برجام تن خواهد داد

صفوی: ما تصمیم می‌گیریم و آمریکایی‌ها باید گوش دهند/ آیت‌الله خامنه‌ای یک نعمت الهی هستند

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: امروز ما تصمیم می‌گیریم و آمریکایی‌ها باید گوش دهند و پیش بینی من این است که آمریکا به قبول برجام تن خواهد داد.
صفوی: ما تصمیم می‌گیریم و آمریکایی‌ها باید گوش دهند/ آیت‌الله خامنه‌ای یک نعمت الهی هستند
آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در آیین رونمایی و جشن امضای کتاب های تاریخ شفاهی خود و کتاب یحیی و کتاب صوتی همراه که در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد، اظهار داشت: ما عهد و پیمان بسته‌ایم که تا آخر مردم‌دار و مردم یار ‌باقی بمانیم و تا پای جان از ایران اسلامی دفاع کنیم.

سردار صفوی گفت: خداوند اگر یک ملتی را دوست داشته باشد یک رهبر خوب به آنها میدهد، یک رهبر متقی، خردمند، حکیم و شجاع و خداوند ملت ما را دوست داشت، حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای یک عطیه و نعمت الهی برای ما و برای ملت‌های اسلامی هستند.

سردار صفوی با بیان اینکه خدا اگر یک مردی را دوست داشته باشد یک زن خوب و فرزندان و دوستان خوبی به او میدهد، تأکید کرد: اکثر رزمندگان یا مادران خوبی داشتند یا همسران خوبی داشتند. وگرنه دوام نمی‌آوردند، یک سال نه دو سال نه، بلکه هشت سال.

سردار صفوی با اشاره به صبوری همسران و مادران شهدا در طول دوران دفاع مقدس گفت:  درود خدا بر شهدای هشت سال دفاع مقدس. من در زمان عملیات بیت‌المقدس جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مشترک بودم. ۲۳ شبانه روز جنگ پی در پی در هوای بسیار گرم انجام می‌شد. جوانان ما نمی‌دانند که خرمشهر چگونه آزاد شد. ملت ما ایستاد و الان هم می‌ایستد تا از این شرایط موجود به شرایط بهتر عبور کند. ما با مقاومت به پیروزی می‌رسیم.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: من در سن ۷۰ سالگی برای شما صحبت می‌کنم. تاکنون سه گفتمان تغلیب، اصلاحات و مقاومت در جهان بوده است. گفتمان اول به دنبال تغلیب قدرت برتر جهان است و از نگاه آن‌ها ما ملت مسلمان چاره‌ای جز همراهی با غرب نداریم. گفتمان اصلاحات به دنبال به‌روز کردن نظام آموزشی ایران و کشورهای اسلامی و بهبود اوضاع اقتصادی و تعامل مثبت با آمریکا هستند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا درباره گفتمان مقاومت خاطرنشان کرد: گفتمان مقاومت و انقلابی در پی مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی و خواهان تغییر اساسی براساس اسلام ناب محمدی با حفظ هویت تمدنی ما در همه عرصه‌های است.

سرلشکر صفوی تأکید کرد: چهره‌های پیشتاز این گفتمان آن ابتدا سید جمال اسدآبادی، حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب هستند که باعث پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و گسترش آن در سایر کشورهای اسلامی شدند. یکی از عناصر پرچمدار این گفتمان سردار سلیمانی بود که ۴۰ سال در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا ایستاد.

سرلشکر صفوی با تأکید بر شکست آمریکا و اسرائیل در مقابل اراده ملت ایران‌ تصریح کرد: پیش‌بینی من این است که آمریکا به قبول برجام تن خواهد داد؛ امروز ما تصمیم می‌گیریم و آمریکایی‌ها باید گوش دهند. به برکت رهبری و دولت و ملت از این شرایط عبور خواهیم کرد تا قدرت اول غرب آسیا و کشورهای اسلامی را به وجود آوریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین