کد خبر: ۷۷۳۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

رئیس قوه قضائیه: مقصرین حادثه متروپل آبادان تحت تعقیب قرار می‌گیرند

رئیس قوه قضائیه گفت: همه کسانی که در حادثه متروپل آبادان مسئولیتی داشته و یا مسئولیتی می‌توانستند داشته باشند و انجام نداده‌اند، تحت تعقیب قرار می‌گیرند.
رئیس قوه قضائیه: مقصرین حادثه متروپل آبادان تحت تعقیب قرار می‌گیرند
آفتاب‌‌نیوز :

غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه متروپل آبادان ضمن تسلیت این حادثه به خانواده‌ها و بازماندگان آن‌ها گفت: باید ابعاد این حادثه به طور دقیق و کارشناسانه بررسی شود.

وی تاکید کرد: اگر هر یک از دستگاه‌ها یا هر فرد و یا تشکیلاتی و یا حتی خود قوه قضائیه که مسئولیتی و یا وظایفی داشته‌اند و مسئولیتش را انجام نداده به طور جدی دنبال می‌شود به گونه‌ای که چنین حوادثی دیگر تکرار نشود.‌

رئیس قوه قضائیه از تشکیل کارگروهی برای بررسی همه جانبه حادثه در دولت خبر داد و گفت: گزارش این کارگروه باید به قوه قضائیه نیز داده شود و اهل فن هم از لحاظ فنی گزارش می‌کنند و همه کسانی که در این زمینه مسئولیتی داشته و یا مسئولیتی می‌توانستند داشته باشند و انجام نداده‌اند این‌ها تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

حضور رئیس قوه قضائیه در نمازجمعه شهرستان پیشوا و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با نمازگزاران
رئیس قوه قضاییه امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، در نماز جمعه پیشوا در جنوب استان تهران حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفتگو کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز (جمعه ۶ خرداد) همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، پس از بازدید ۴ ساعته از زندان زنان قرچک، با حضور در مصلی حرم مطهر جعفربن موسی (ع) واقع در شهرستان پیشوا در جنوب استان تهران، در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفتگو کرد و به استماع مسائل و مشکلات آن‌ها پرداخت.

حضرت امامزاده جعفر (ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و نواده امام جعفرصادق (ع) هستند که انوار مرقد مطهر ایشان قرن‌هاست بر پهنه ایران اسلامی می‌درخشد.

«حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی‌واسطه با مردم و شنیدن مشکلاتشان و پیگیری مسائل مطرح شده، تبدیل به رویه شود» این دستوری است که رئیس قوه قضاییه در چندین جلسه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی صادر کرده و شخصا نیز بر این مهم اهتمام دارد و مستمراً برای اقامه فریضه نماز و رسیدگی به مسائل و مشکلات قضایی مردم در مساجد مختلف حاضر می‌شود.

روز یکشنبه اول خردادماه نیز رئیس دستگاه قضا پس از بازدید از دادسرای فرهنگ و رسانه، با حضور در مسجد فلسطین تهران، نماز ظهر و عصر را در میان نمازگزارن این مسجد به جا آورد و پس از آن، پای صحبت مردم نشست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین