کد خبر: ۷۷۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۶
در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس:

16 نماینده به دولت تذکر دادند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: "علی لاریجانی" رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به این شرح قرائت کرد: 

تذکر کواکبیان نماینده سمنان به رئیس جمهور در خصوص دستور تسریع در معرفی فرماندار شهرستان مهدی شهر. 

تذکر موسوی نماینده رامهرمز و رامشیر به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در خصوص دستور انتخاب تیم قوی دیپلماسی برای بررسی علل آلودگی هوای استان خوزستان ناشی از روان شدن ماسه و گردو غبار غلیظ از کشور عربستان. 

تذکرات نجفی نماینده مراغه و عجبشیر به رئیس جمهور در خصوص دستور تمدید قرارداد فی‌مابین سازمانهای بیمه خدمات درمانی و بهزیستی کشور به علت مشکلات خاص و عدیده موجود و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تعیین تکلیف نیروهای حق التدریسی موجود با بیش از 5 سال سابقه کار. 

تذکر پورفاطمی نماینده دشتی و تنگستان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان، نیروهای حق التدریس و بازنشستگان و تامین کسری اعتبارات سال 86 آموزش و پرورش استان بوشهر. 

تذکر مقیمی نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت حق التدریس مدرسین آموزشکده فنی پسرانه امام خمینی (ره) بهشهر. 

تذکر اسماعیلی نماینده گرمی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص اجرای طرح ساماندهی نیروی انسانی و پرداخت معوقه مطالبات فرهنگیان. 

تذکر ابطحی نماینده خمینی شهر و میرتاج الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت حق عائله مندی بازنشستگان آموزش وپرورش و توقف عملیات اجرائی دستورالعمل ساماندهی نیروها. 

تذکر فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب، تجری نماینده قصرشیرین و سرپل ذهاب، امینی و شعبانی 

نمایندگان کرمانشاه و زمانی نماینده کنگاور و صحنه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تجدید نظر در دستورالعمل های غیر کارشناسی اخیر آن وزارت با توجه به تضییع شدن حقوق فرهنگیان و دانش آموزان. 

تذکر اسماعیلی نماینده هشترود و چاراویماق و رحمانی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان، حق التدریسی ها و بازنشسته ها، بیمه شدن و پرداخت حقوق تابستانی حق التدریسی ها، تجدید نظر در دستورالعمل اخیر، تعدیل نیروی انسانی در کلان شهرها، تقویت مناطق غیر برخوردار و حذف اعمال 10 درصد نیروی انسانی و اعتبارات. 

تذکر میرتاج الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به وزیر بازرگانی در خصوص لزوم نظارت کامل بر نانوایی ها نسبت به کیفیت پخت و جلوگیری از فروش آزاد آرد توسط بعضی از آنها. 

تذکر بزرگواری نماینده کهگیلویه و بهمنی به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم استفاده از آب سدهای مارون و کوثر برای آبیاری صدها هکتار زمین در غرب شهرستان دهدشت. 

تذکر ذوالقدر نماینده بندرعباس و قشم و حسن پور بیگلری نماینده سیرجان و بردسیر به وزیر راه و ترابری در خصوص تسریع در تکمیل جاده پرحادثه سیرجان و بندرعباس. 

تذکرات یوسف نژاد نماینده ساری به وزیر رفاه و تامین اجتماعی در خصوص تامین اعتبار لازم برای کانون بارنشستگان ساری مصوبه سفر رئیس جمهور به مازندران و به رئیس جمهور در خصوص دستور تامین اعتبار برای اجرای ماده 109 قانون خدمات کشوری برای بازنشستگان. 

تذکرات اخوان نماینده تفرش و آشتیان به وزیر نفت در خصوص بررسی علت واردات لوله خارجی توسط شرکت ملی گاز ایران با توجه به تولید داخلی و گازرسانی به روستاهای تلخاب، شیرین آباد، امیر آباد، آقازیارت، دستجان، کودرز، تبرته، فشک، ماستر و درنک و به وزیر نیرو در خصوص تامین آب شرب شهر و روستاهای تفرش از هفتیان. 

تذکر مقیمی نماینده خمین به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از قطع برق کشاورزی و صنعتی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین