کد خبر: ۷۷۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۴

تهران میزبان مسابقات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نهمین دوره مسابقات ملی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی تهران و همزمان در 9 استان اصفهان،‌خراسان رضوی، کرج، یزد، سمنان، مازندران، اردبیل، کرمانشاه و مرکزی از 24 تا 29 تیرماه امسال برگزار می‌شود.

به گفته مسئول روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 9 شهید چمران تهران،‌ جوانان ماهر،‌ شامل کارآموزان و آموزش دیدگان فنی و حرفه‌ای، دانش‌آموزان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی وحرفه‌ای نظری، دانشجویان آموزش‌کده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی، هنرجویان آزاد در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین کارگران واحد صنعتی و صنفی، نفرات برتری هستند که از مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

اکبر کافی، مسئول روابط عمومی مرکز شماره 9 شهید چمران تهران، زمان برگزاری مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات ملی مهارت را 24 تا 29 تیر 1387 اعلام کرد و افزود: «مرحله کشوری مسابقه‌های ملی مهارت که از سوی دبیرخانه این مسابقات طراحی شده به صورت عملی برگزار خواهد شد و 3 نفر برتر این مرحله به اردوی مسابقات جهانی دعوت می‌شوند و نفر برگزیده نیز به مسابقات جهانی اعزام می‌شود».

کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی به مردم و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور، ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب مهارت و فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقه‌های ملی مهارت است.

مسئول روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 9 شهید چمران تصریح کرد: «ایجاد رقابت سالم بین جوانان کشور که از جمله اهداف مهم این مسابقات است در زمینه‌های مهارت فنی و حرفه‌ای، سبب شناسایی و کشف استعدادهای برتر کشور خواهد شد».

اکبر کافی، در پایان اظهار داشت: «همچنین در روز 6 مردادماه که روز ملی مهارت و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است از نفرات برتر، نخبگان،‌ مربیان نمونه و پیشکسوتان سازمان با اهدای جوایز و لوح تقدیر به عمل می‌آید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین