کد خبر: ۷۷۶۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
سخنگوی دولت اعلام کرد:

موافقت رئیسی با استعفای وزیر کار/«زاهدی وفا» سرپرست وزارت کار شد

سخنگوی دولت اعلام کرد با پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی از سوی رئیس جمهور، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی شده است.
موافقت رئیسی با استعفای وزیر کار/«زاهدی وفا» سرپرست وزارت کار شد
آفتاب‌‌نیوز :

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه در نشست خبری هفتگی خود، اظهار داشت: در هفته اخیر مصوبات متعددی در هیات وزیران داشتیم؛ دومین آیین نامه در راستای تحقق شعار سال یعنی آیین نامه حمایت از اشتغال دانش‌بنیان برای توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان به تصویب هیات دولت رسید.

وی افزود: شورای عالی ایرانیان خارج از کشور پیشنهادی از سوی وزیر خارجه مطرح شد مبنی بر تغییر ترکیب این شورا برای پیشبرد بهتر امور ایرانیان خارج از کشور که معاونت علمی و فناوری رییس جمهور برای حمایت از نخبگان خارج از کشور به ترکیب این شورا اضافه شد، همچنین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و یا معاون ایشان در امور مشمولان وظیفه نیز برای پیگیری مشکلات مربوط به این حوزه ایرانیان خارج از کشور به این شورا اضافه شدند.

بهادری جهرمی ادامه داد: امشب میزبان رییس جمهور ترکمنستان هستیم و هفته آینده نیز میزبان رییس جمهور قزاقستان خواهیم بود که همه این رفت و آمد‌ها در راستای تعاملات دیپلماسی و توسعه روابط با کشور‌های دوست خواهد بود. دولت در پی بهره‌بردای از بازار‌هایی است که تاکنون کمتر به آن توجه شده است، بازار‌های هدف در منطقه و بازار‌هایی که در منطقه هستند و دسترسی به آن‌ها سهولت دارد در اولویت هستند.

سخنگوی دولت درباره استعفای وزیر کار گفت: روز گذشته استعفای دکتر عبدالملکی مورد پذیرش رئیس جمهور قرار گرفت و از تلاش‌های وی در دوران تصدی وزارت کار تشکر و تقدیر می‌کنیم؛ البته همکاری آقای عبدالمکی با دولت ادامه خواهد داشت و به‌عنوان مشاور رییس جمهور فعالیت خواهد کرد.دکتر محمدهادی زاهدی وفا به‌عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به کار خواهد شد.

ادامه دارد …

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین