کد خبر: ۷۷۶۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد:

آسیب به چرخ‌های آمبولانس اورژانس باعث فوت دختربچه ۲ ساله شد!

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: یک شهروند غیر مسئول با آسیب به چرخ‌های آمبولانس اورژانس باعث فوت دختربچه‌ای ۲ ساله شد.
آسیب به چرخ‌های آمبولانس اورژانس باعث فوت دختربچه ۲ ساله شد!
آفتاب‌‌نیوز :

خالدی گفت: حوالی ساعت ۱۴:۴۲ دقیقه روز گذشته (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱) در تماس با مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران گزارش ایست قلبی-تنفسی دختر بچه‌ای ۲ ساله به این مرکز اعلام شد که نیرو‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه در خیابان شهید بهشتی رساندند.

به گفته وی به دلیل شرایط ترافیکی این خیابان و نبود جای پارک مناسب و حال وخیم دختربچه به ناچار نیرو‌های اورژانس تهران برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه با رعایت اصول ایمنی و تردد خودرو‌های دیگر پارک کردند. تکنیسین‌های اورژانس که خود را به سرعت به آدرس کودک بدحال رساندند و با کودک کم جان روبه‌رو شدند، بلافاصله وظیفه ذاتی خود که نجات جان یک انسان است را آغاز و اقدامات احیاء قلبی ریوی را شروع کردند.

به گفته وی عملیات احیای کودک با موفقیت انجام شد و شرایط کودک رو به بهبودی پیش می‌رفت.

او گفت: اما وقتی نیرو‌های اورژانس پس از عملیات احیاء قصد انتقال بیمار به آمبولانس را داشتند، متوجه شدند دو عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس آسیب دیده و باد‌ لاستیک های آن خالی شده است.

او گفت: نیرو‌های اورژانس با مشاهده این وضعیت برای انتقال بیمار درخواست حضور آمبولانس دیگری را می‌دهند که آمبولانس دوم در محل حاضر شد؛ اما متاسفانه طولانی شدن روند انتقال به دلیل اتفاق رخ داده، باعث وخامت مجدد حال کودک شده و جان خود را از دست داد. با تمام تلاش‌های نیرو‌های اورژانس نیز کمکی از آن ها بر نیامد.

اداره حقوقی مرکز اورژانس تهران پیگیر پرونده این کودک در مراجع قضایی است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین