کد خبر: ۷۷۷۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
تا ۲۵ درصد در تهران و ۲۰ درصد در شهر‌های دیگر

مصوبه حداکثر اجاره بها به تأیید سران قوا رسید

در نشست شب گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مقرر شد برای مدیریت بخش مسکن، تصویب طرح دو فوریتی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد و دولت نیز سقف افزایش سالیانه اجاره‌بها را که قبلا به تصویب رسانده، در تهران ۲۵ درصد و در سایر شهر‌ها ۲۰ درصد اجرایی کند.
مصوبه حداکثر اجاره بها به تأیید سران قوا رسید
آفتاب‌‌نیوز :

نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران شنبه شب - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - با حضور ابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف و غلامحسین محسنی اژه‌ای برگزار شد.

در این نشست رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی از وضعیت بازار مسکن گزارشی مفصل به اعضا ارائه داد. سران سه قوه هم بعد از شنیدن گزارش وزیر مقرر کردند: سیاست‌ها و اقدامات لازم برای مدیریت حوزه مسکن سریع‌تر اجرایی و طرح دو فوریتی مجلس شورای اسلامی در اولویت تصویب قرار بگیرد.

همچنین اعضای شورای عالی مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف ۲۵ درصد برای تهران و ۲٠ درصد برای سایر شهر‌های کشور را مورد تایید قرار گرفت دادند و قوانین لازم برای ضمانت اجرایی این مصوبه را تصویب کردند.

در این جلسه همچنین پیشنهاد کمیسیون اقتصادی دولت در زمینه مدیریت نقدینگی و کاهش تورم مطرح و مقرر شد این پیشنهاد پس از بررسی‌های دقیق و همه‌جانبه برای تصمیم‌گیری در دستور کار جلسات آینده شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه قرار گیرد.

در همین زمینه مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف ۲۵ درصد در تهران و ۲۰ درصد در شهر‌های سراسر کشور مورد تایید شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفت و مقررات لازم برای ضمانت اجرایی این مصوبه به تصویب سران قوا و دیگر اعضا رسید.

در این جلسه همچنین پیشنهاد کمیسیون اقتصادی دولت در زمینه مدیریت نقدینگی و کاهش تورم مطرح و مقرر شد این پیشنهاد پس از بررسی‌های دقیق و همه‌جانبه برای تصمیم‌گیری به جلسات آینده شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
1
9
سران قوایی که 25 درصد را چیزی نمیدانند و از حال مردم و مستاجر خبر ندارند بیش از این نمیشه انتظار داشت
افزایش حقوق 10 درصد افزایش اجاره 25 درصد افزایش هزینه های جاری حداقل 60 درصد
چون خودشان و فک و فامیلشان مالک هستند این تصمیم را گرفته اند ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین