کد خبر: ۷۷۸۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

آبشار مصنوعی گرگان آتش گرفت

آبشار مصنوعی ناهارخوران گرگان بر اثر بی احتیاطی یک مسافر طعمه حریق شد.
آبشار مصنوعی گرگان آتش گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۷ امروز چهارشنبه اول تیرماه، نگهبان آبشار مصنوعی در محل ناهارخوران با آتش نشانی تماس گرفت که بلافاصله مأموران ایستگاه عملیاتی ۶ به محل اعزام شدند. بعد از چهار دقیقه تیم اول وارد صحنه آتش سوزی شده و با مواجهه با آتش سوزی گسترده در محل آبشار عملیات اطفا را آغاز کردند و تیم دوم و تیم محیط زیست در ادامه برای کمک در انجام عملیات اطفا آتش اضافه شدند و در پایان درکمتر از ده دقیقه آتش سوزی مهار شد.

صفری یادآوری کرد: با بررسی میدانی صورت گرفته مشخص شد، مسافرانی از شهرستان سبزوار در پشت آبشار در محدوده جنگلی آبشار بیتوته کرده بودند که متأسفانه گاز پیک نیکی آن‌ها دچار حریق شد و بکی از آنها گاز را به سمت آبشار پرتاب کرد تا آن را خاموش کند اما پیک نیکی به جای آب به بدنه آبشار که از جنس فایبرگلاس بود اصابت کرد و موجب حریق گسترده می‌شود.

رئیس آتش نشانی شهرداری گرگان بیان کرد: اگر این مسافر هول نمی‌شد و اصلاً به پیک نیکی مشتعل دست نمی‌زد، آتش به خودی خود، مهار می شد و خسارت میلیاردی به بیت‌المال وارد نمی‌شد.

وی از اجرای طرح شهر ایمن، توسط آتش نشانی گرگان خبر داد و افزود: به منظور آشنایی شهروندان در هنگام مواجهه با حوادث، آتش نشانی گلستان کلاس‌های آموزشی در مساجد، محلات و ادارات استان برگزار می کند و نکات ضروری و حیاتی را به هم استانی‌ها آموزش می‌دهد تا حوادث احتمالی با کمترین خسارت مالی و جانی مهار شوند. آتش نشانی شهرستان گرگان آمادگی دارد که به هر ارگان و مسجدی که درخواست دهد، مربی جهت آموزش شهروندان اعزام کند و از مردم درخواست می کنیم در این کلاس‌ها شرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین