کد خبر: ۷۷۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۸
استاندار جدید کرمان:

به‌عنوان اولین اقدام شتری ذبح می‌کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استاندار جدید کرمان گفت: «به‌عنوان اولین اقدام شتری برای نذر ذبح می‌کنم». 

به گزارش خبرنگار آفتاب، از کرمان حبیب الله دهمرده روز سه‌شنبه در مراسم معارفه‌اش در حالی که بسیار پر انرژی نشان می داد گفت: «هر مسئولیتی که در نظام جمهوری اسلامی نصیبم می‌شود بعنوان اولین اقدام شتری برای نذر ذبح می‌کنم».

وی در پاسخ به آخرین جمله استاندار سابق کرمان که گفته‌ بود "یک مرد رفت و ده‌مرد آمد" گفت: «بنده در سیستم خداوند پشیزی هم نیستم».

وی قبل از پایان دادن به سخنانش گفت: «15 برگ مطلب داشتم که به دلیل کمبود وقت از آنها می‌گذرم».

استاندار کرمان بر عمل‌گرا بودن خود در این سمت تاکید کرد.

رئوفی نژاد: از همان ابتدای آمدنم شایعه برکناری من مطرح بود 
استاندار سابق کرمان نیز با اشاره به اینکه بدون اجازه مقام معظم رهبری در هیچ عنوانی خارج از سپاه پاسداران نمی‌توانسته فعالیت کند گفت: «با اذن ایشان استانداری کرمان را قبول کردم و از مجموعه سپاه خارج شدم».

عبدالمحمد رئوفی نژاد در ادامه بدون اشاره به دستاوردهای دولت های قبلی اظهار داشت: «دولت نهم زمانی بر سر کار آمد که همه از همه چیز ناامید شده بودند و این دولت، دولت مطلوب ما بود و زمانی که این مسئولیت را برعهده گرفتم به خاطر توفیق خدمت به مردم استان کرمان دو بار سجده شکر به جا آوردم».

وی تصریح کرد: «از همان ابتدای آمدنم شایعه برکناری من مطرح بود اما برایم کی رفتن مهم نبود بلکه کار کردن برای مردم در اولویت بود».

او در ادامه گفت: «به همه کسانی که می‌خواستند برای ماندن من در این سمت تلاش کنند گفتم که رییس جمهور در حرف خود بسیار قاطع است و در این مورد به نتیجه نمی‌رسند و تلاش نکنند».

رئوفی نژاد در ادامه به دستاوردهای خود در دوران حضور در استانداری کرمان پرداخت و گفت: «حجم محرومیت در استان کرمان به به قدری بود که تلاش مدیران قبلی خود را نشان نمی‌داد با وضعیتی جدید و متفاوت از قبل استانداری را تحویل می‌دهم».

وی در پایان سخنانش گفت: «اگر یک مرد از استان کرمان رفت ده مرد به این استان آمد»! 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۵
0
0
با سلام. الحمدلله در جمهوري اسلامي پست و مقامها چنان زود گذرند كه اقا همه دار و ندارش را بايد براي خريد شتر بپردازد.بهر حال يا خيلي پول داره يا خيلي به پست و مقام علاقه منده .بنده خدا! امير المومنين براي پست خلافت مسلمين به اندازه عطسه يك بز هم ارزش قايل نبود حال تو براي اين پست هاي ناچيز شتر ذبح مي كني.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۵
0
0
اقاي ده مرده! انچه شما با اين منش[...] ذبح مي كنيد، گلوي تعقل، تفكر و ساختار علمي براي اداره امور كشور است برادر، نه شتر!!!!!
ناشناس
|
-
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۶
0
0
جناب آقاي دكتر دهمرده سمت جديد را به شما تبريك مي گويم! اميد است با شناختي كه از شما دارم همچنان پر انرژي و پرتلاش در خدمت به مردم موفق باشيد. دوستي كه در بالا جملاتي را مرقوم فرمودند شايد بدليل عدم شناخت نسبت به شما و عدم درك شرايط اكنون كشور و قياس آن با زماني كه به ظاهر افرادي حامي حضور اميرالمومنين در مسند حكومت بودند اما منافقانه برعليه ايشان خيانت مي كردند دچار اشتباه شده اند. البته افراد در ابراز نظر آزاداند اما چه خوب است با مدنظر قرار دادن شرايط و كسب اطلاعات دقيق تر به ايراد سخن و انتقاد پرداخت.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۶
0
0
اگر در كرمان كاري شده از قبل بوده و در طول 3 سال گذشته جز مچ گيري و پرونده سازي و زيراب زني كاري صورت نگرفته است .اقاي دهمرده موفق باشند .طبعا اولين كار ايشان بايد اصلاح ساختار استانداري مخصوصا تغييرات سريع مديران و معاونين ومشاورين استاندار قبلي باشد چرا كه انها بودند كه با ادرس دهي غلط زمينه تباهي را فراهم اوردند.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۶
0
0
متاسفانه استان كرمان استان فقير ومحرومي نيست بلكه بيشترين پتانسيلهاي توليدي در ايران را دارد مردمي توانگر دارد قفر برازنده خودتان است لطفا به كرمانيها نچسپانيد ما بزرگترين توليدكننده خرما وپسته از نوع بهترين در جهان هستيم اقاي دهمرده لطف بفرماييد وبايد براي استاندار شدن كرمان شتر نظر كنند چون سيستان وبلوچستان كه هميشه در گير فقر وبي محصوليست كجا كرمان غني از منابع ومعادن كجا ايشان اگر هول نكنند چكار كنند
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۷
0
0
پست جديد جناب اقايي عالي رادراستانداري كرمان تبريك ميگويم
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۷
0
0
عزيزاني كه دم از اين همه منابع در استان كرمان ميزنيد و استان سيستان و بلوچستان را محروم ميدانيد يادتان باشد كه فقط سيستان زماني انبار قله ايران بود اما متاسفانه بر اثر سياستهاي غلط حكومتها و دولتها اين منطقه از همه نعمتهاي خداوندي محروم شد. اگر به اندازه اييكه دولت اقاي رفسنجاني به شما مرحمت نمودند به اين استان هم لطف ميكردند ما الان محروم نبوديم. دعاي سر سردمداران حكومت را بكنيد.اما شتري كه اقاي دكتر دهمرده ذبح ميكند براي پست و مقام نيست بلكه جهت بركت و خير براي كارهاي خير است كه اميدوارم دوستان كرماني توان كار با ايشان را داشته باشند و كم نياورند. ايشان را نمايندگان شما بر اساس لياقت و كارداني از استان ما به سرقت بردند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۷
0
0
بهتربودبگوییم یک مرده رفت وده مرده امدیعنی کارخرابترازقبل خواهدشد
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۷
0
0
ضمن تبریک به آقای دهمرده بخاطر زحمات ایشان درایجاداختلافات قومی نژادی و
مذهبی وایجادمحیط رعب ووحشت وسرکوب،خفقان ایشان دردوران درخشان خدمتاشان کارنامه
بسیار عالی درتعصب ،عصبیت ونژاد پرستی دارند امیدوارم بتوانند یک قسمت ازاستان راجهت استقرارواسکان برادران سیستانی درنظربگیرند وپای این برادران درپستها وموقعیتهای حاضر در کرمان بار کنند
بخصوص این برادر م که از نامبردهرا به عنوان امیر کبیر زمان نام بردندشایدبهتر می بودکه می گفتید ایشان [...]زمان خودشانن بودند خدابه شما رحم منه کرمانیها ولی شما خاندان هاشمی باهنر مرعشها را دارید پس نترسید
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۷
0
0
خداوند شما را جناب آقاي دكتر خفظ كند .وبه شما توفيق بيشتري عطا كند تا همچنان در عرصه خدمت به خلق الله در همه عرصه ها موفق باشيد انشالله كه در پايان دوران خدمت شما دوستاني كه با حب و بغض وكينه شترانه در بالا ودر آينده سخن گفته و مي گويند از سخنان خود احساس شرم كرده واز اينكه عجولانه سخن گفته اند شرمسار شوند .آقاي دكتر دهمرده از نوادر روزگار است كه تاكنون مادر دهر بخود آدمي به اين فعالي نديده است انشالله حدود يك ماه ديگر از كاركنان استانداري كرمان خواهيد شنيد كه از انرژي پايان ناپذير و تمام نشدني او سخن ها برايتان خواهند گفت .وممكن است بسياري از آنها كه به تنبلي و بيكاري عادت كرده اند بزودي عطاي كاررا به لقاي آن ببخشند و جان خود را از كار زياد ي كه آقاي دكتر در جهت خدمت به مردم براي آنها ايجاد خواهد كرد برداشته بروند كه بي خاصيت ها و كار نكن ها در خدمت دكتر دهمرده نخواهند توانست كار كنند . خداوند محفوظش بدارد از چشم دشمنانش .
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۸
0
0
جناب دکتر دهمرده سال 82 را به یادبیار زمانیکه مهمان مابودی درارگ جدید آنروز دانشگاه زابل را اداره میکردی گفتی مسولین استان به جای گرفتن آب از اصفهان بیایند از سیستان و بلوچستان آب بخرند.امروز استاندار منتخب دولت خدمتگذاری هستید این گوی وآن میدان تلاش بفرمایید مردم زابل هم به نوایی برسند اگر هنوز معتقد به فرمایشتان درسال 82 هستید.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۹
0
0
ضمن عرض تبريك به جناب آقاي دكتر دهمرده ُمتاسفانه ما لياقت اين را نداشتيم كه ايشان حداقل تا انتهاي دولت نهم استان ما را رهبري مي كردند.شما كه ايشان را متهم به اختلافات قومي مي كنيد يا در صدد ايجاد تنش هستيد ويا كوته فكر چرا كه در مدت استانداري ايشان در اين استان 7 فرماندار بلوچ وچندين مدير كل بلوچ مشغول به انجام وظيفه بودنددرحاليكه ايشان اگر به دنبال اين اختلافات بودند به گونه اي ديگر رفتار مي كردند.ضمن اينكه اين مطلب خالي از لطف نيست كه تحقيقات نشان داده بالاترين ضريب هوشي در ايران نزد سيستانيهاست.لذا شما كرماني هاي عزيز اين را غنيمت بشماريد واز اين لطفي كه خداوند نصيبتان كرده در جهت توسعه استانتان نهايت استفاده را ببريد.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۹
1
0
كارنامه دهمرده در استان سيستان و بلوچستان در سمت استاندار:
ديپلماسي: صفر ُ ايجاد بستر مناسب جهت فعاليت همه: صفر
بالا بردن هزينه هاي سياسي - اجتماعي- امنيتي زندگي در استان: صفر- روابط عمومي : صفر -- توفيق در جلب مشاركت اقوام: صفر-- عدالت در رفتار با همه مردم: صفر- مديريت بحرانها:صفر- تشديد فشار و استرس بر زندگي همه مردم استان: بيست ُ ء توفيق در اجراي برنامه هاي عمراني دولت: يازده(هيچ گونه گزارش دقيقي درحسن اجراي مصوبات سفر رپيس جمهور تابحال نشده است)-- -و........... اكنون شما قضاوت كنيد اين فرد با اين كارنامه ضعيف چه كارآيي داشته تا مدير يك استان ديگر بشود............. خدا ميداند پس پرده اين تحولات چه چيزي وجود دارد!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۹
0
0
ده مرده سيستان را داغدار كرد اميدواريم كرمان را سوخته نكند
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۴/۳۱
0
0
انسان وقتي در كار سياست آسان فريب مي خورد كه تصور ميكند ديگران را فريب داده است . ژول سيمون
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین