کد خبر: ۷۷۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۵
مهاجم بارسلونا جلوی سایپا بازی می کند؟

ساموئل اتوئو به ازبکستان سفر کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «ساموئل اتوئو» در اقدامی غیرمنتظره به ازبکستان رفته تا بر سر قراردادی غیرمنتظره با باشگاه کورووچی مذاکره کند. در این صورت او با پیراهن این تیم مقابل سایپا به میدان خواهد رفت.

یک مقام رسمی باشگاه کورووچی به سایت گل گفته که باشگاه انتظار دارد این ملی‌پوش کامرونی قراردادی کوتاه‌مدت با کورووچی به امضا برساند که طبق آن خواهد توانست در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

این قرارداد اتوئو را تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیکنان دنیا خواهد ساخت. حضور او در ازبکستان البته ظاهراً فقط برای مقاصد تبلیغاتی بوده ولی احتمال پیوستن او به این باشگاه را افزایش داده است.

مقام کورووچی می‌گوید: «او در تاشکند به سر می‌برد و فردا با او قرارداد امضا خواهیم کرد. قرارداد او سه تا شش ماهه خواهد بود.»

به اتوئو گفته شده که در برنامه‌های بارسلونا حضور ندارد و از سوی دیگر، او می‌تواند با حضور در باشگاه کورووچی قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو به امضا برساند. میلان، اینتر، آرسنال و چلسی او را می‌خواهند و اتوئو می‌تواند قبل از پیوستن به این باشگاه‌ها، با حضوری کوتاه‌مدت در ازبکستان درآمد بسیار سرشاری به دست بیاورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین