کد خبر: ۷۷۸۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

سوپرمن جدید والیبال ایران کیست؟

قبل از شروع رقابت‌های المپیک توکیو بود که امیرحسین اسفندیار از فرم خوب خود فاصله گرفت و این ناامیدی به وجود آمد که شاید او نتواند به همان ستاره‌ای تبدیل شود که هواداران والیبال انتظارش را دارند. بازیکنی که در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان نام خود را به عنوان یکی از آینده دار‌ترین والیبالیست‌های دنیا بر سر زبان‌ها انداخت.
سوپرمن جدید والیبال ایران کیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

با وجود پشت سر گذاشتن یکی دو سال بسیار سخت و پر استرس به نظر می‌رسد حالا اسفندیار به همان بازیکنی تبدیل شده که همه انتظارش را داشتند. این ستاره جوان و خوش آتیه والیبال ایران در لیگ ملت‌های امسال یک بازیکن کلیدی برای ما بوده و تاثیر مستقیمی در پیروزی‌های مان داشته است.

چند روز قبل و هنگامی که تیم ملی والیبال ایران اولین شکست آمریکا در لیگ ملت‌های امسال را رقم زد، اسفندیار نمایش درخشانی را از خود ارائه داد و با دریافت‌ها و آبشار‌های فوق العاده خود نشان داد که در چه فرم بی نظیر به سر می‌برد و می‌تواند در ادامه مسابقات نیز کمک ویژه‌ای برای تیم بهروز عطایی باشد.

اوج کار اسفندیار بازی امروز بود؛ جایی که تیم ملی والیبال ایران در بازی آخر خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف کانادا رفت و موفق شد با ارائه یک نمایش کم نقص در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهد؛ بردی که همه بچه‌های تیم ملی با عملکرد فوق العاده شان در آن تاثیرگذار بودند، اما نمایش خیره کننده امیرحسین اسفندیار به شکل دیگری ما را به وجد آورد.

بدون شک امیرحسین اسفندیار در مسابقه امروز بهترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران بود. او در دریافت کم نقص ظاهر شد و اکثر اسپک‌های خود را هم تبدیل به امتیاز کرد. اسفندیار امروز ۱۴ امتیاز کسب کرد و علاوه بر این با سرویس‌های فوق‌العاده‌اش حریف را کلافه کرد تا نشان دهد که در هر زمینه‌ای پیشرفت کرده و می‌تواند سوپرمن جدید والیبال ایران لقب بگیرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین