کد خبر: ۷۷۹۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

فرمانده نیروی دریایی ارتش: بیخ گوش اسرائیل شناور‌های ایرانی را در کانال سوئز اسکورت کردیم

امیر دریادار ایرانی گفت: ما به‌دنبال صلح هستیم و با کسی سر جنگ نداریم،‌ البته آنهایی را که بیشتر از قد و قواره خود حرف بزنند، تنبیه می‌کنیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش: بیخ گوش اسرائیل شناور‌های ایرانی را در کانال سوئز اسکورت کردیم
آفتاب‌‌نیوز :

 امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 6 تیرماه در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد گفت: نیروی دریایی ارتش در کنار سپاه پاسداران حضور دارد و با اعزام ناوگروه‌ها توانسته‌ایم با حضور غیرموجه عده‌ای در منطقه مقابله کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی با بیان این‌که با این کار امنیت را به دریانوردان هدیه دادیم، افزود: امروز وقتی شناورها متوجه حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه می‌شوند، می‌دانند دیگر در مسیر آنها هیچ تهدیدی وجود ندارد.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به این‌که در کانال سوئز و بیخ گوش رژیم منحوس صهیونیستی شناورهای ایرانی را اسکورت کردیم،‌ تصریح کرد: در این منطقه وقتی پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید،‌ حساب کار دست دشمنان می‌آید.

فرمانده نیروی دریای ارتش با تاکید بر این‌که به هر کشتی که تقاضای کمک داشته باشد کمک می‌کنیم، گفت: این کمک در حالی بوده که نیروی پشتیبانی کشور صاحب شناور، در منطقه بوده اما این ایرانی‌ها هستند که غیرت دارند و آنها را نجات می‌دهند.

وی با بیان این‌که ایرانی‌ها امنیت را به کشورهای دیگر هدیه می‌دهند خاطرنشان کرد: ما به‌دنبال صلح هستیم و با کسی سر جنگ نداریم،‌ البته آنهایی را که بیشتر از قد و قواره خود حرف بزنند، تنبیه می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین