کد خبر: ۷۷۹۱۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
یک نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شد

آتش‌سوزی مرگبار ساختمان مسکونی ۱۲۰ واحدی در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۳ نفر شد و خوشبختانه بیش از ۸۰ نفر نجات یافتند.
آتش‌سوزی مرگبار ساختمان مسکونی ۱۲۰ واحدی در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۱۱ دقیقه یک مورد آتش سوزی مواقع در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان مجیدیه شمالی، خیابان محمودی به سامانه ۱۲۵ شهرداری اعلام و ۴ ایستگاه آتشنانی همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش سوزی یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه در شش بلوک با ۱۲۰ واحد بود، دو تا از خودرو‌ها دچار آتش سوزی شده بود و باتوجه به وجود سقف کاغذ بالای ماشین دود غلیظی پارکینگ و کل ساختمان را فرا گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: تعداد زیادی شاید نزدیک به ۱۰۰ نفر در ساختمان محبوس شده بودند که با اقدام نیرو‌های امداد و باز کردن درب‌های بسته‌ای که وجود داشت و با تجهیزاتی که همراه نیرو‌ها بود به داخل طبقات رفته و باتوجه به حجم بالای دود و حرارت عملیات جست و جو را آغاز کردند.

جلالی بیان کرد: بیش از ۸۰ نفر را موفق شدند که از ساختمان خارج کنند کهت سه نفر با وضعیت خیلی وخیم از ساختمان خارج شدند که به تایید عوامل اورژانس یک نفر از آن‌ها که یک فرد حدود ۶۵ ساله بود فوت کرده و دو نفر دیگر تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی گفت: آتش خیلی سریع خاموش شد و تخلیه دود در حال انجام است و همزمان نیرو‌ها در حال جست و جو و ایمن سازی محل هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین