کد خبر: ۷۷۹۲۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

بند ۵۰۰ هزار دلاری سرخ‌پوشان را وسوسه کرد!

مهدی عبدی از طریق مدیربرنامه‌هایش به مدیران باشگاه پرسپولیس اطلاع داد که خواستار جدایی در فصل جدید است.
بند ۵۰۰ هزار دلاری سرخ‌پوشان را وسوسه کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه «شاوِش» پرتغال خواستار عقد قرارداد یک ساله به صورت قرضی با عبدی شده است. البته اگر عملکرد این بازیکن خوب باشد، باشگاه پرتغالی قرارداد دائمی با او می‌بندد. با توجه به اینکه عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد به همین علت گل محمدی باید درباره ماندن یا جدایی اش تصمیم می‌گیرد.

مهدی عبدی فصل گذشته برای پرسپولیس ۷ گل زده است. او با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما بند فسخی در قراردادش وجود دارد که او با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند از سرخپوشان جدا شود.

اما قرار نیست مهدی عبدی برای همیشه و با پرداخت این مبلغ جدا شود. او تصمیم گرفته است راه مهدی طارمی را برود، اما به صورت قرضی! شنیدیم مهدی عبدی و باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری هستند که فصل آینده این مهاجم به عنوان بازیکن قرضی و با بند ۵۰۰ هزار دلاری به شرط خرید قطعی در سال دوم به تیم «شاوِش» برود.

این در حالی است که دست یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس خالی است و این مربی با جدایی مهدی عبدی بهترین گلزن فصل گذشته خود مخالف است.

ظاهرا بحث خرید کاسیانو مهاجم برزیلی و این اواخر گادوین منشا باعث شده است که مهدی عبدی تصمیم خودش برای جدایی را بگیرد هرچند سرمربی پرسپولیس با این جدایی مخالف است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین