کد خبر: ۷۷۹۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
رئیس اورژانس:

۹۳ نفر در زلزله هرمزگان آسیب دیدند

رئیس اورژانس گفت: ۹۳ نفر در زمین لرزه هرمزگان استان آسیب دیده اند که ۷ نفر بستری شدند.
۹۳ نفر در زلزله هرمزگان آسیب دیدند
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس درباره پیامد‌های زلزله در استان هرمزگان بیان کرد: ۹۳ نفر در زمین لرزه اخیر استان دچار آسیب شده اند که ۷ نفر در مراکز درمانی هستند و مابقی اوضاع بهتری دارند. این ۷ نفر بدحال نیستند.

وی گفت: درمانگاه روستای سایه خوش آماده ارائه خدمات است و پزشک و درمانگر دارد. همکارانی که از بندرعباس عازم شده اند نیز آماده خدمت هستند، ولی پس لرزه‌های متعددی رخ می‌دهد که دلهره ایجاد می‌کند. به همین دلیل ترجیح داده شده که خدمات خارج از ساختمان انجام گیرد.

سخنگوی سازمان اورژانس بیان کرد: برق یکی از معضلات بود که خوشبختانه وصل شده. الان کارشناسان بهداشت محیط در محل حضور دارند. دوستان بهداشتی بررسی شده هوا فوق العاده گرم است و نگرانی ما گرمازدگی است. درخواست کولر داریم یک باب کانکس در این محل برای ویزیت بیماران فراهم شده است. آب آشامیدنی در حال توزیع شدن است کارشناسان بهداشت محیط در محل حضور دارند. یک کانکس مربوط به ویزیت و یکی دیگر نیز در حال ورود به روستای سایه خوش است.

وی گفت: هفت دستگاه آمبولانس ۱۱۵ حضور دارند در بحث انتقال پزشکان مشکلی نیست. متخصص طب عمومی و پرستار به اندازه کافی وجود دارد. دو تا روستا در کنار روستای سایه خوش هست که یکی از آن‌ها آسیب دیده و مصدوم ندارد. منتظر حضور وزیر بهداشت هستیم.

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین