کد خبر: ۷۷۹۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه:

باید نیرو‌هایی تربیت کرد تا بدون ترس دست روی ماشه داشته باشند

جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اجازه نخواهیم داد تا ویروس و موریانه‌ای وارد مجموعه ارزشی سپاه شده و شاکله این نیرو را مورد هجمه قرار دهد.
باید نیرو‌هایی تربیت کرد تا بدون ترس دست روی ماشه داشته باشند
آفتاب‌‌نیوز :

حســین طیبی‌فر گفت: در این مجموعه باید نیرو‌هایی تربیت پیدا کنند تا بدون ترس و واهمه دست روی ماشه داشته باشند تا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مبانی ارزشی و اعتقادی دفاع کنند.

 جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اجازه نخواهیم داد تا ویروس و موریانه‌ای وارد مجموعه ارزشی سپاه شده و شاکله این نیرو را مورد هجمه قرار دهد.

طیبی‌فر ۱۱ تیر در آیین معارفه و تکریم مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: وظیفه اصلی نمایندگی، ولی فقیه هدایت و صیانت است که این هدایت شامل مجموعه‌های فکری، سیاسی، تربیتی و اخلاقی است و صیانت از مجموعه معنوی سپاه در اولویت این نهاد قرار دارد.

وی با گرامیداشت هفته «حقوق بشر آمریکایی»، آمریکا را اصلی‌ترین ناقض حقوق بشر توصیف کرد و گفت: ترور مقام معظم رهبری، حادثه هفت تیر، ترور شخصیت‌های مختلف نظیر آیت‌الله صدوقی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ کشته بیگناه و بمباران سردشت نمونه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها علیه جامعه بشری ایران است که هیچ وجه در تاریخ این کشور فراموش نخواهد شد.

جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: با این همه جنایت آمریکا امروز مدعی حقوق بشر است در حالی که ذات پلید شیطان بزرگ چیز دیگری را نشان می‌دهد.

طیبی‌فر به ارزش انسان‌ها در جامعه اسلامی و انسانی اشاره کرد و افزود: ارزش انسان‌ها به معنویت و روح خداپرستی است و اگر غیر این باشد ما همچون یاران موسی گرفتار گوساله‌پرستی و دلبستگی به هوا و هوس مادی و دنیوی می‌شویم.

وی با بیان اینکه نباید در این دنیا گرفتار مادیات و جواهر بی‌نتیجه و بی‌ثمر شد، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متأسفانه عده‌ای گرفتار ظواهر شدند و نه تنها امروز دلبستگی آن‌ها را به آمریکا شاهد هستیم بلکه باید گفت این عده در جنایات آمریکا شریک هستند.

طیبی‌فر مقاومت ملت ایران را در برابر شیطان بزرگ و ایادی کفر یادآور شد و اضافه کرد: قدرت معنوی و تکیه بر ارزش‌های دینی و اعتقادی زمینه استحکام و مقاومت ملت ایران را فراهم کرده و در این عرصه به دور از افراط و تفریط باید راه درست را به درستی و شایستگی طی کرد.

وی وظیفه اصلی فعالیت‌ها در حوزه نمایندگی، ولی فقیه را توجه روی مبانی اعتقادی، تقویت بینش سیاسی و بصیرت‌افزایی عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه در کنار حفاظت و فرماندهی سعی می‌کنند تا اجازه ندهد ویروس و موریانه‌ای وارد مجموعه سپاه شده و شاکله ارزشی آن را مخدوش کند.

طیبی‌فر بیان کرد: در این مجموعه باید نیرو‌هایی تربیت پیدا کنند تا بدون ترس و واهمه دست روی ماشه داشته باشند تا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مبانی ارزشی و اعتقادی دفاع کنند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر در برابر همه توطئه‌های دشمنان به تقویت روحیه معنوی و ارزشی نیاز داریم که سپاه با مردمداری و تبعیت از ولایت همواره در صحنه حاضر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین