کد خبر: ۷۸۰۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

حمایت سفیر ایتالیا از همکاری خواننده ایرانی و "آل بانو"

اثر مشترک فریمن، خواننده ایرانی و آلبانو خواننده ایتالیایی با نام "برخاستن از سقوط"، روایتی انسانی از زندگی بعد از کووید ١٩ در تقدیس امید و زندگی است.
حمایت سفیر ایتالیا از همکاری خواننده ایرانی و
آفتاب‌‌نیوز :

فریمن، خواننده ایرانی با انتشار تصاویری از دیدار خود با جوزئه پرّونه، سفیر ایتالیا در تهران از سفارت ایتالیا بخاطر حمایت از اثر جدید خود که با همکاری آل بانو، خواننده مشهور ایتالیایی ساخته شده، تشکر کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در این دیدار،"ال بانو" خواننده ایتالیایی هم به صورت مجازی حضور داشت.

فریمن، خواننده ایرانی گفت که ایران و ایتالیا همیشه به عنوان دو تمدن بزرگ در تاریخ همکاری‌های فرهنگی بسیار زیادی انجام دادند و او مطمئن است که این همکاری هم در تاریخ ثبت خواهد شد.

"آل بانو انتونیو کاریزی" معروف به "آل بانو" ترانه‌سرا، خواننده و بازیگر ایتالیایی است که در جنوب ایتالیا در شهر “چلینو سان مارکو” متولد شده است. یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های آل بانو و رومینا پاور – فلیچیتا نام دارد.

اثر مشترک فریمن، خواننده ایرانی و آلبانو خواننده ایتالیایی با نام "برخاستن از سقوط"، روایتی انسانی از زندگی بعد از کووید ١٩ در تقدیس امید و زندگی است.

این برای اولین بار در تاریخ موسیقی پاپ فاخر در کشور است که یک خواننده مستقل ایرانی با یک خواننده اسطوره‌ی اروپایی، در یک اثر موسیقی ساخته یک تیم ایرانی همکاری می‌کند.

موزیک این اثر توسط علی بیرنگ و فریمن جبارزاده ساخته شده و میکس و مسترینگ آن به عهده مسرور شیدایی بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین