کد خبر: ۷۸۱۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

اعلام ۲بزرگراه دارای بیشترین ترافیک صبحگاهی در تهران/آمادگی برای مدیریت ترافیک عصر

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیک پایتخت در صبح امروز از آمادگی پلیس برای مدیریت ترافیک عصرگاهی پایتخت خبر داد.
اعلام ۲بزرگراه دارای بیشترین ترافیک صبحگاهی در تهران/آمادگی برای مدیریت ترافیک عصر
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران گفت:‌در حال حاضر به جز چند معبر در محدوده مرکزی شهر تهران که دارای بار ترافیکی پرحجم اما روان است، در دیگر معابر و برزگراه‌ها مشکل ترافیکی گزارش نشده و تردد به طور روان در حال انجام است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک صبح‌گاهی گفت:‌ روزشنبه به نوعی بین دو تعطیلی قرارداشت واز این رو شاهد شکل گیری ترافیک سنگینی در این روز در سطح معابر نبودیم. امروز اما با آغاز روز بار ترافیکی در شبکه معابر پایتخت نیز آغاز شد که از این وضعیت از حوالی ساعت ۷ صبح شروع شده و تا حدود ساعت ۹ ادامه داشت. در این مدت بزرگراه شهید نواب صفوی و بزرگراه شهید زین‌الدین دارای بیشترین بار ترافیک صبحگاهی بود.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از محدوده بزرگراه شهید باکری و جنت آباد، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از محدوده بزرگراه شهید باکری، مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از محدوده بزرگراه شهید ستاری و مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نوری از محدوده رحمانی جزو مسیرهای پرترافیک صبح امروز بود.

شریفی اضافه کرد:‌ در شرق تهران نیز بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج از گل‌ها و مسیر غرب به شرق آزادراه تهران- کرج از چیتگر و آزادگان نیز دارای ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی بود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که روند ترافیک عصرگاهی به طورمعکوس در همین مسیرها شکل بگیرد، گفت:‌ ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک عصرگاهی معابر نیز از آمادگی لازم برخوردارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین