کد خبر: ۷۸۴۵۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
صداوسیما به تعطیلی پلتفرم‌های نمایش‌خانگی چشم دوخته است

روایت عجیب مدیرعامل نماوا از سانسور ساترا: به ما گفتند چرا گفتید روس‌ها از شمال وارد ایران شدند؟

شانه‌ساز مدیرعامل نماوا می‌گوید صداوسیما به تعطیلی پلتفرم‌های نمایش‌خانگی چشم دوخته است. او با ذکر مثالی گفته است: در سریال «خاتون» به ما گفتند چرا گفتید روس‌ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق‌ها. ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد.
روایت عجیب مدیرعامل نماوا از سانسور ساترا: به ما گفتند چرا گفتید روس‌ها از شمال وارد ایران شدند؟
آفتاب‌‌نیوز :

شانه‌ساز مدیرعامل نماوا معتقد است که صداوسیما به تعطیلی پلتفرم‌های نمایش‌خانگی چشم دوخته است.

او در همین ارتباط می‌گوید: «تنها در صنعت نمایش خانگی است که رگولاتور، خودش رقیب ماست. عملکرد ساترا شبیه به بازی فوتبالی شده که از مجموعه نود دقیقه بازی، ٨٠ دقیقه بازی در میانه زمین برگزار می‎‌شود و ده دقیقه پایانی بازی به این نقطه می‌رسد که حذفش کنید. ساترا هیچ خطوط قرمزی را شفاف اعلام نمی‌کند و گویی دنبال کاهش مخاطب ماست. مثلا در سریال «خاتون» به ما گفتند چرا گفتید روس‌ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق‌ها. ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد.»

او در ادامه می گوید: «اگر قرار است شرکت‌های خصوصی را تعطیل کنید، بگویید. اینکه ما را ذره‌ذره آب می‌کنید درست نیست. الان فقط فیلیمو و نماوا در این زمین بازی باقی مانده‌اند. اگر می‌خواهید دو دستی بازار را تقدیم ماهواره کنیم و برویم. اگر به ما می‌گویید محتوایی شبیه صداوسیما بساز در پاسخ باید بگوییم که خب صداوسیما دارد خودش می‌سازد؛ مردم چرا باید پول اینترنت بدهند. اگر آنها موفق بودند که الان باید صداوسیما کلی کاربر داشت و طی این سال‌ها میلیون‌ها مخاطب را از دست نمی‌داد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
7
49
روسها نبودند که وارد خاک ایران شدند گروهی خودسر بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
32
مرگ بر روسیه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین