کد خبر: ۷۸۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۲

رژیم صهیونیستی از سفر رییس جمهور ایران به ترکیه ناراضی است!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: رژیم صهیونیستی نارضایتی خود را ازسفر محمود احمدی نژاد به ترکیه اعلام کرد.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، یک دیپلمات اسراییلی که نخواست نامش فاش شود روز جمعه در این رابطه اظهار داشت: «ما نگران این سفر هستیم چرا که معتقدیم که زمان کنونی، به هیچ عنوان وقت مناسبی برای میزبانی از رییس جمهور ایران نیست»! 

رژیم اسراییل همچنین با احضار سفیر ترکیه در تل آویو این موضوع را روز پنجشنبه به اطلاع دولت این کشور رسانیده بود. در همین راستا سفیر اسراییل در آنکارا نیز دردیدار با وزیر امور خارجه ترکیه مراتب نارضایی دولت متبوعش را نسبت به سفر رییس جمهور ایران از ترکیه اعلام کرده بود. 

این مقام رژیم صهیونیستی، که رژیم متبوعش هر روز در سرزمین‌های اشغالی دست به جنایت تازه‌ای می‌زند در اظهاراتی گستاخانه افزود: «این اصلا ایده مناسبی نیست که به دولتمردی که آرزومند نابودی اسراییل است و هولوکاست را انکار می کند مشروعیت ببخشید. آنهم درست در زمانی که قدرتهای غربی در صدد تعیین و تصویب درو تازه ای از تحریم ها علیه ایران به دلیل فعالیتهای هسته ای مشکوک این کشور هستند». 

گفتنی است مقامات ترک اعلام کرده بودند که احمدی نژاد به زودی از این کشور دیدن خواهدکرد. اگرچه زمانی برای این دیدار اعلام نشده است اما برخی کارشناسان روز چهاردهم اوت را برای این دیدار پیش بینی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۵/۱۸
0
0
اي اسراييل عصباني باش و از اين عصبانيت بمير
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین