کد خبر: ۷۸۵۸۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
ارتقای کیفیت اینترنت زائران اربعین

وزیر ارتباطات: مصوبه‌ای به نام مصونیت فضای مجازی نداریم/ اینترنت موبایل گران می‌شود؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مصوبه‌ای به نام فضای مجازی نداریم که بخواهد اجرا شود یا خیر، درباره تمهیدات وزارت ارتباطات برای اینترنت زائران اربعین گفت: کیفیت اینترنت ویژه زائران اربعین ارتقا می‌یابد.
وزیر ارتباطات: مصوبه‌ای به نام مصونیت فضای مجازی نداریم/ اینترنت موبایل گران می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی زارع پور در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اجرای مصوبه مصونیت فضای مجازی، گفت: اصلاً چنین مصوبه‌ای وجود ندارد که بخواهد اجرا شود یا خیر اما برخی تلاش دارند با این الفاظ و دامن زدن به شایعات بازی می‌کنند و از کنار آن نان می‌خورند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره محدودیت حجم اینترنت خبرنگاری علیرغم گستره وسیع کار خبری و به‌ویژه عکاسی خبری به خبرگزاری ایرنا گفت: علاوه بر اپراتورها که به خبرنگاران بسته اینترنتی می‌دهند، ما نیز امسال یک بسته اضافه خواهیم کرد.

زارع‌پور درباره اینترنت زائران اربعین اظهار داشت: کمیته ویژه اربعین برای ارتقای زیرساخت‌های اینترنت از داخل کشور تا مرز و همچنین داخل کشور عراق تشکیل شده است و از این رو امسال شاهد ارتقای کیفیت اینترنت زائران اربعین حسینی در داخل مرز عراق خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای افزایش رومینگ و ارتقای کیفیت اینترنت در داخل مرز عراق در تلاش هستیم و در حوزه زیرساخت‌ها و پلتفرم‌ها نیز سعی می‌کنیم تا خدمات جدیدی به مردم ارائه دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا زائران همچنان قرار است از سیم کارت عربی برای برقراری ارتباط با خانواده‌های خود استفاده کنند، گفت: روی این موضوع هم کار می‌شود تا افراد با استفاده از سیم کارت خود بتوانند ارتباط بگیرند و به محض انجام شدن این کار اطلاع رسانی خواهد شد.

️ اینترنت موبایل گران می‌شود؟

همچنین معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به درخواست اپراتورها برای افزایش تعرفه اینترنت همراه واکنش نشان داد.

به نوشته گجت نیوز، صادق عباسی شاهکوه، در خصوص درخواست اپراتورهای تلفن همراه برای افزایش تعرفه اینترنت همراه عنوان کرد در حال حاضر تصمیم بر آن است که همین وضعیت را ادامه دهیم و در آینده در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که آیا دیگر موضوع افزایش تعرفه مطرح نیست و دولت روی ثبات تعرفه‌های اینترنت موبایل تمرکز دارد گفت موضوع‌هایی در این خصوص مطرح شده است، اما در حال حاضر برنامه‌ای نداریم و این موضوع به شرط و شروطی که برای اپراتورهای مبنی بر افزایش کیفیت سرویس در نظر گرفته‌ایم، بستگی دارد.

عباسی شاهکوه در ادامه با تاکید بر اینکه روی کیفیت و توسعه تمرکز داریم گفت اگر اپراتورها برنامه افزایش کیفیت و توسعه خود را ارائه کنند، آنها را بررسی خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم. وی افزود ما به افزایش تعرفه علاقه‌ای نداریم و در واقع به دنبال افزایش توسعه و کیفیت هستیم. از این رو اگر اپراتورها با ارائه برنامه‌های خود اعلام کنند برای توسعه و افزایش کیفیت به افزایش تعرفه نیاز است، ما آن را بررسی خواهیم کرد.

رئیس رگولاتوری در پایان گفته‌های خود خاطرنشان کرد در حال حاضر برای افزایش تعرفه اینترنت موبایل برنامه خاصی نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
2
ایشان وزیر اختلالات و فیلتر هستند تا ارتباطات و فنآوری اطلاعات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
2
اگه یهو یه عکس امد بیرون و معلدم شد دروغ بوده و داریم این بار چه کسی برکنار می کنی؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین