کد خبر: ۷۸۶۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

گزارش‌های غیر رسمی از برقراری آتش‌بس در غزه از امشب

شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.
گزارش‌های غیر رسمی از برقراری آتش‌بس در غزه از امشب
آفتاب‌‌نیوز :

گزارش‌های غیر رسمی، از دستیابی به توافق برای برقراری آتش بس میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی و آغاز آن از شامگاه امروز حکایت دارند.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» عصر امروز (یک شنبه) از یک مسئول فلسطینی نقل کرد که آتش بس در نوار غزه میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی راس ساعت پنج بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۲۱:۳۰ به وقت تهران) برقرار خواهد شد.

شبکه خبری «الجزیره» قطر نیز به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.

بنا به گفته منابع الجزیره، بیانیه مذکور شامل تعهد مصر مبنی بر پیگیری پرونده اسرای فلسطینی به ویژه «بسام السعدی» و «خلیل عواوده» می‌شود در حالی که بر اساس تفاهم‌های انجام شده نیز، رژیم صهیونیستی محاصره غزه را کاهش داده و اجازه می‌دهد تانکر‌های حامل سوخت برای نیروگاه تولید برق نیز فردا (دوشنبه) وارد این نوار شوند.

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین