کد خبر: ۷۸۶۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

بازداشتن اسرائیل جز با زبان مقاومت ممکن نیست

رئیس پارلمان لبنان در واکنش به تحولات اخیر میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها گفت، بازدارندگی اسرائیل تنها با زبان مقاومت ممکن است.
بازداشتن اسرائیل جز با زبان مقاومت ممکن نیست
آفتاب‌‌نیوز :

نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در واکنش به تحولات اخیر در جنگ غزه و یورش به مسجدالاقصی اظهار داشت: بار دیگر، در میان غفلت ملت و سکوت عربی و بین‌المللی، اسرائیل در سطوح سیاسی و نظامی خود ریختن خون فلسطینیان را در جنگ و کشتار جمعی از طریق هدف قرار دادن مردم بی‌گناه نوار غزه، اردوگاه جبالیا و خان ​​یونس مباح شمرده و اقدام به نقض فاحش مقدسات مسلمانان بواسطه هتک حرمت مسجدالاقصی و صحن‌های آن و همچنین اماکن مقدس مسیحیان در بیت المقدس می‌کند.

به گزارش روسیا الیوم، بری افزود: آنچه نیروهای اشغالگر اسرائیل در منطقه جغرافیایی فلسطین علیه کودکان، زنان و افراد بی‌گناه در نوار غزه و اردوگاه‌های آن و قبل از آن در جنین مرتکب شدند که در دو روز گذشته به اوج خود رسید، اقدامی است که اسرائیل در همه سطوح سیاسی، امنیتی و نظامی خود از طریق آن تاکید دارد که نمونه پیشرفته تروریسم دولتی سازمان یافته است.

وی ادامه داد: اقدام خصمانه مستمر و فزاینده رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدس‌ترین مقدسات مسلمانان و مسیحیان اوج جنایت و تجاوزگری بوده و سکوت عربی، منطقه‌ای و بین‌المللی در برابر آن به منزله تبانی و پذیرش تجاوز است.

رئیس پارلمان لبنان تصریح کرد: به رغم باور راسخ ما درباره اینکه اسرائیل جز با زبان مقاومت و همت نیروهای مقاوم نمی‌فهمد و امکان بازدارندگی آن وجود ندارد، ما از اتحادیه پارلمانی عربی، اتحادیه پارلمان‌های کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و پارلمان اروپا-مدیترانه می‌خواهیم موضعی جدی و مسئولانه برای محکوم کردن آنچه ماشین کشتار اسرائیل انجام می‌دهد و نیز اقدام فوری برای توقف کشتار مردم فلسطین و اقدامات علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس و فلسطین اشغالی اتخاذ کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین